Så mangler der ik meget! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Team Putte

Vi har her i pinsen sat den seng op i stuen der skal fungere som aflægningsplads for lillefisen når hun er blevet født Det er rart at vide der er et sted hun kan ligge og sove uden at vi skal spekulere på om min ilder lige finder på at nappe hende i tæerne Desuden skal hun lære at sove hvor der er larm, så det er dobbelt op på bonus der er plads i stuen 

Senere kommer sengen til at fungere som kravlegård, så det er faktisk tripple bonus

Sengerand og madrasbeskytter er iøvrigt hjemmelavet, selvom det er svært at tage sig sammen til at være kreativ i den varme vi har haft de sidste mange dage!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Vi har her i pinsen sat den seng op i stuen der skal fungere som aflægningsplads for lillefisen når hun er blevet født Det er rart at vide der er et sted hun kan ligge og sove uden at vi skal spekulere på om min ilder lige finder på at nappe hende i tæerne Desuden skal hun lære at sove hvor der er larm, så det er dobbelt op på bonus der er plads i stuen 

Senere kommer sengen til at fungere som kravlegård, så det er faktisk tripple bonus

Sengerand og madrasbeskytter er iøvrigt hjemmelavet, selvom det er svært at tage sig sammen til at være kreativ i den varme vi har haft de sidste mange dage!

haha fik lige det bedste billed ind på nethinden at se sådan en ilder sidde med en babytå i munden

Det ser bare SÅ fint ud

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

haha fik lige det bedste billed ind på nethinden at se sådan en ilder sidde med en babytå i munden

Det ser bare SÅ fint ud

Jah se det lyder som en lyserød forestilling, men tro mig han sutter ik på tæerne Og han har rovdyrtænder som en kat

Han kan nu godt finde ud af at lade tæer være til dagligt når man går på gulvet og sådan, det er mere når de kommer under en dyne eller et tæppe at han ik kan finde ud af det er de samme tæer man stadig ik må hapse

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jah se det lyder som en lyserød forestilling, men tro mig han sutter ik på tæerne Og han har rovdyrtænder som en kat

Han kan nu godt finde ud af at lade tæer være til dagligt når man går på gulvet og sådan, det er mere når de kommer under en dyne eller et tæppe at han ik kan finde ud af det er de samme tæer man stadig ik må hapse

hehe de problemer kan jeg også have med bette mis, i aftes måtte kæresten op og have fat i ham, da han blev ved med at angribe min ene fod

Så håber lidt på at han kan lære ikke at spise små babyfødder

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hehe de problemer kan jeg også have med bette mis, i aftes måtte kæresten op og have fat i ham, da han blev ved med at angribe min ene fod

Så håber lidt på at han kan lære ikke at spise små babyfødder

Hehe de fleste dyr har en forståelse for bebs'er er mere skrøbelige, men det kan jo være lille mis er som hannibal og så er jeg sgu ik sikker på noget som helst er underforstået

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Hehe de fleste dyr har en forståelse for bebs'er er mere skrøbelige, men det kan jo være lille mis er som hannibal og så er jeg sgu ik sikker på noget som helst er underforstået

hehe nej man kan jo aldrig vide

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hehe nej man kan jo aldrig vide

Jeg håber for jer at missen er nemmere at få til at forstå ting

Her kan hannibal løbe på ryggen af sofaen, falde ned på gulvet med et ordentligt bump, man når lige at tænke det gør han ik igen men 2 sek efter er han på ryggen af sofaen igen

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jeg håber for jer at missen er nemmere at få til at forstå ting

Her kan hannibal løbe på ryggen af sofaen, falde ned på gulvet med et ordentligt bump, man når lige at tænke det gør han ik igen men 2 sek efter er han på ryggen af sofaen igen

ligeså dum er anton herhjemme så det skal nok blive skægt

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

ligeså dum er anton herhjemme så det skal nok blive skægt

Årh så kan det sgu være i skal have en aflægningsplads i stuen oz

Anmeld

27. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Årh så kan det sgu være i skal have en aflægningsplads i stuen oz

Ja måske nu ser vi tiden an, kan jo være han ikke er slem overfor baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.