Frustreret over maven og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Muhmi

UnderCover34 skriver:

Jeg tænker også på om denne stilling kan bruges (hvis jeg kan beskrive den!)

Du ligger på ryggen med benene bøjede som i missionærstillingen, og din mand lægger sig som hvis I skulle knalde i ske og ind under dine knæ (eller kun under det, der er nærmest hans arme og du lægger det andet ind mellem hans ben)hvor han kan komme til at trænge ind i dig - da kan han holde fast i dit ben og sætte sit øverste i madrassen for at få lidt kræfter bag mens i knalder.

Den er lækker og hvis du kan nå klitoris imens ellers kan han er der orgasme garanti (her i hvertfald )

halv ske med saks Det er den jeg prøver at beskrive hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Vi må sku prøve tingene :-) måske man skal vende tilbage og sige om det har hjulpet hihi 

Anmeld

27. maj 2012

UnderCover37

Muhmi skriver:

halv ske med saks Det er den jeg prøver at beskrive hehe

Hedder den det? 

Se, dét vidste jeg ikke men den er god

Anmeld

27. maj 2012

Muhmi

UnderCover34 skriver:

Hedder den det? 

DET gør den i hvert fald nu Hvad kan beskrive den bedre? Heheh

Anmeld

27. maj 2012

Muhmi

Hedder den det? 

Og ja den er SUPER! 

Anmeld

27. maj 2012

UnderCover37

Muhmi skriver:

Og ja den er SUPER! 

Anmeld

27. maj 2012

VIPpigen

Hvad med at du stadig sidder på ham, men med ryggen til ham... Så kan man stadig have et godt sexliv. Det virkede for os. Og ellers google det, der findes en side med alverdens sexstillinger... Kan også foreslå på spisebordet, eller han sidder på knæ ved sengekanten, så er maven ikke i vejen...

Husker alt for tydeligt den frustration, så google blev vores ven;-)

Anmeld

27. maj 2012

VIPpigen

Hvad med at du stadig sidder på ham, men med ryggen til ham... Så kan man stadig have et godt sexliv. Det virkede for os. Og ellers google det, der findes en side med alverdens sexstillinger... Kan også foreslå på spisebordet, eller han sidder på knæ ved sengekanten, så er maven ikke i vejen...

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Vi har forsøgt med baglæns ridning. Var krop umulig desværre.  Maven er sku vokset lidt mere i nat hihi

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

ihhh siden jeg skrev dette, har vi kun haft sex en gang blev bare en omgang ridning.. Jeg føler mig overhovedet ikke sexet længere og kæresten har ikke helt samme lyst til mig. Jeg er bare stor og gravid. Og det gøre det bestemt ikke nemmere, at tøsen har lagt sig fast i mit bækkent. Så ja, tanken om sex, tænder på ingen måde længere og når jeg så har forsøgt at gøre det selv, stopper jeg hurtigt. Det føltes bare så meget forkert.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.