Frustreret over maven og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Nemlig :-) men mor vil da gerne have sex med far stadigvæk, som jeg plejer at sige. Skal han nyde at mor her har lyst og overskud ;-)

Når en kvinde vil ha, skal en kvinde da ha! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Når en kvinde vil ha, skal en kvinde da ha! 

Hihi nemlig :-) jeg har altid haft stor sex lyst og jo den har været mindre i nogle perioder i graviteten men nu er den vendt tilbage, så er det bare træls at maven er i vejen 

Anmeld

27. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej alle sammen. Undskyld sproget. Men FUCK hvor jeg savndombogens sex liv inden jeg begyndte at blive stor. Puha vi kan snart ikke have sex længere. Det er så møg besværligt. At vi nærmest ikke gider forsøge. Som kæresten siger, så får vi begge mest ud af at forkæle hinanden end at have sex. Jeg ELSKER vores SEx, men kan næsten tude over tingene nu. Jeg vil have ham op i mig og ikke bare i hænder eller munden. Jeg elsket at ride, men det føles ikke godt mere og maven er i vejen. Missionær kan vi hellere ikke rigtigt, for rammer kæresten maven så er det hele tungt. Har bidt det i mig flere gange. Og jeg er smadder våd, så på det punkt er vi hellere ikke heldige. Ihh vi håber så meget at tingene bliver normalt igen. Godt jeg ikke har langt tid  tilbage under to måneder :-)  andre der er frusteretover mavens størrelse??? Ville ikke så meget andet end brok mig lidt :-)

prøv denne stilling.. den giver fantastisk orgasme..

lig dyne puder på gulvet så det passer i højden.. han står på knæ på dem og din numse skubbes helt ud til kanten.. benene i vejret de hviler på ham.. så kan han komme ind i dig og hans pik presser op mod dit g-punkt hele tiden mums... ud over det kan han pille ved din klitoris, el. du kan selv gørre det, hvis du stadig kan nå...

en af mine favoritter...

Anmeld

27. maj 2012

UnderCover37

Jeg tænker også på om denne stilling kan bruges (hvis jeg kan beskrive den!)

Du ligger på ryggen med benene bøjede som i missionærstillingen, og din mand lægger sig som hvis I skulle knalde i ske og ind under dine knæ (eller kun under det, der er nærmest hans arme og du lægger det andet ind mellem hans ben)hvor han kan komme til at trænge ind i dig - da kan han holde fast i dit ben og sætte sit øverste i madrassen for at få lidt kræfter bag mens i knalder.

Den er lækker og hvis du kan nå klitoris imens ellers kan han er der orgasme garanti (her i hvertfald )

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

prøv denne stilling.. den giver fantastisk orgasme..

lig dyne puder på gulvet så det passer i højden.. han står på knæ på dem og din numse skubbes helt ud til kanten.. benene i vejret de hviler på ham.. så kan han komme ind i dig og hans pik presser op mod dit g-punkt hele tiden mums... ud over det kan han pille ved din klitoris, el. du kan selv gørre det, hvis du stadig kan nå...

en af mine favoritter...

Det er næsten den viHart snakket om at prøve :-)

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Jeg tænker også på om denne stilling kan bruges (hvis jeg kan beskrive den!)

Du ligger på ryggen med benene bøjede som i missionærstillingen, og din mand lægger sig som hvis I skulle knalde i ske og ind under dine knæ (eller kun under det, der er nærmest hans arme og du lægger det andet ind mellem hans ben)hvor han kan komme til at trænge ind i dig - da kan han holde fast i dit ben og sætte sit øverste i madrassen for at få lidt kræfter bag mens i knalder.

Den er lækker og hvis du kan nå klitoris imens ellers kan han er der orgasme garanti (her i hvertfald )

Ja den kunne måske afprøves :-) 

Anmeld

27. maj 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Ja den kunne måske afprøves :-) 

Et forsøg værd ihvertfald

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Et forsøg værd ihvertfald

Bestemt :-)

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Doggy går hellere ikke særlig godt :-( min røv er blevet en anelse stor så han har svært ved atkomme til snøft men vi snakket igår om at han skulle prøve at stå på gulvet og jeg på alle fire i sengen. Det mente han godt kunne fikses :-) for synes godt nok der er langt til juli uden sex. Maven blivet også sindsyg hård under sex. Vi siger at barnet sætter en beskyttelse op 

Lige præcis den der er yndlingsstillingen her Eller det er det normalt og jeg savner den! For under graviditeten er man mere følsom og fyren kan ramme livmoderhalsen i den stilling og her resulterer det i blødninger og smerter

Så pas på og tag det stille og roligt til i finder ud af om der er bonus i den stilling

Anmeld

27. maj 2012

Muhmi

Hej alle sammen. Undskyld sproget. Men FUCK hvor jeg savndombogens sex liv inden jeg begyndte at blive stor. Puha vi kan snart ikke have sex længere. Det er så møg besværligt. At vi nærmest ikke gider forsøge. Som kæresten siger, så får vi begge mest ud af at forkæle hinanden end at have sex. Jeg ELSKER vores SEx, men kan næsten tude over tingene nu. Jeg vil have ham op i mig og ikke bare i hænder eller munden. Jeg elsket at ride, men det føles ikke godt mere og maven er i vejen. Missionær kan vi hellere ikke rigtigt, for rammer kæresten maven så er det hele tungt. Har bidt det i mig flere gange. Og jeg er smadder våd, så på det punkt er vi hellere ikke heldige. Ihh vi håber så meget at tingene bliver normalt igen. Godt jeg ikke har langt tid  tilbage under to måneder :-)  andre der er frusteretover mavens størrelse??? Ville ikke så meget andet end brok mig lidt :-)

Ske/sakse stilling er bare super godt når der er mave og røv i vejen

(Vil lige hilse at sige at den er en halv ske halv ryg + et ben over ham og et ben der følger hans ben... Det fungerer godt... Og ellers en halv missionær + saks er bare super, hvor han står på knæ imellem det ben der følger sengen og det ben som han holder oppe i luften )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.