Frustreret over maven og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.002 visninger
29 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. Undskyld sproget. Men FUCK hvor jeg savndombogens sex liv inden jeg begyndte at blive stor. Puha vi kan snart ikke have sex længere. Det er så møg besværligt. At vi nærmest ikke gider forsøge. Som kæresten siger, så får vi begge mest ud af at forkæle hinanden end at have sex. Jeg ELSKER vores SEx, men kan næsten tude over tingene nu. Jeg vil have ham op i mig og ikke bare i hænder eller munden. Jeg elsket at ride, men det føles ikke godt mere og maven er i vejen. Missionær kan vi hellere ikke rigtigt, for rammer kæresten maven så er det hele tungt. Har bidt det i mig flere gange. Og jeg er smadder våd, så på det punkt er vi hellere ikke heldige. Ihh vi håber så meget at tingene bliver normalt igen. Godt jeg ikke har langt tid  tilbage under to måneder :-)  andre der er frusteretover mavens størrelse??? Ville ikke så meget andet end brok mig lidt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Ditte-3

kender det godt men hvad med på alle fire der er maven ik rigtig i vejen

Anmeld

27. maj 2012

LR85

kan godt forstå dig.

vær dog alligevel glad for a du stadig har lysten, for det er virkelig også frustrerende for begge parter når den er forsvundet.

Hva med a ligge i ske, eller kan du holde doggystyle ud?

men ja, det er bare besværligt og jeg personligt, føler mig alt andet end sexet.

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Doggy går hellere ikke særlig godt :-( min røv er blevet en anelse stor så han har svært ved atkomme til snøft men vi snakket igår om at han skulle prøve at stå på gulvet og jeg på alle fire i sengen. Det mente han godt kunne fikses :-) for synes godt nok der er langt til juli uden sex. Maven blivet også sindsyg hård under sex. Vi siger at barnet sætter en beskyttelse op 

Anmeld

27. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Doggy går hellere ikke særlig godt :-( min røv er blevet en anelse stor så han har svært ved atkomme til snøft men vi snakket igår om at han skulle prøve at stå på gulvet og jeg på alle fire i sengen. Det mente han godt kunne fikses :-) for synes godt nok der er langt til juli uden sex. Maven blivet også sindsyg hård under sex. Vi siger at barnet sætter en beskyttelse op 

Hvad med ske-stillingen? Det fungerede her 

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Hvad med ske-stillingen? Det fungerede her 

Min røv er desværre lidt stor :-( så det gÅr hellere ikke for godt. Ihh glæder mig så meget til tingene bliver normalt :-)

Anmeld

27. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Min røv er desværre lidt stor :-( så det gÅr hellere ikke for godt. Ihh glæder mig så meget til tingene bliver normalt :-)

Det kan jeg i hvert fald godt forstå, for det er ikke sjovt til sidst 

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Det kan jeg i hvert fald godt forstå, for det er ikke sjovt til sidst 

Nej :-( men heldigvis kan vi da finde ud af at forkæle hinanden så vi begge får noget ud af det :-) hihi kæresten har lige fået mig til at grine da han hørte om at jeg lå og brokket mig :-) han forstår godt baby med hård mave. Det er da ikke sjovt at skulle sætte alle sine møbler og pynte ting på Plads bare fordi at lejligheden ryster hihi. 

Anmeld

27. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Nej :-( men heldigvis kan vi da finde ud af at forkæle hinanden så vi begge får noget ud af det :-) hihi kæresten har lige fået mig til at grine da han hørte om at jeg lå og brokket mig :-) han forstår godt baby med hård mave. Det er da ikke sjovt at skulle sætte alle sine møbler og pynte ting på Plads bare fordi at lejligheden ryster hihi. 

Haha ja baby omrokerer lidt i sin penthouse 

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Haha ja baby omrokerer lidt i sin penthouse 

Nemlig :-) men mor vil da gerne have sex med far stadigvæk, som jeg plejer at sige. Skal han nyde at mor her har lyst og overskud ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.