Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: jeg har en del
jeg har en del
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneL skriver: Hvad skal du have for dem inkl Porto?
Hvad skal du have for dem inkl Porto?
der er 3 hele pakker + 17 jeg har taget hul på. hvad synes du er fair ?
Miia90 skriver: der er 3 hele pakker + 17 jeg har taget hul på. hvad synes du er fair ?
AnneL skriver: 3 hele pakker? Altså pakker med 120 pr stk, eller mener du 3 ark hvor der er 40 vitaminpiller pr ark? Skal jo egentlig bare bruge et enkelt ark, da jeg har termin om 31 dage. Hvad vil du have for sådan et inkl Porto (ved ikke hvad den vejer)
3 hele pakker? Altså pakker med 120 pr stk, eller mener du 3 ark hvor der er 40 vitaminpiller pr ark? Skal jo egentlig bare bruge et enkelt ark, da jeg har termin om 31 dage. Hvad vil du have for sådan et inkl Porto (ved ikke hvad den vejer)
jeg har 3 akt + 17 men du må gerne godt bare købe et enkelt akt hvad tænker du af pris vil tro jeg kan sende den for 25kr
Miia90 skriver: jeg har 3 akt + 17 men du må gerne godt bare købe et enkelt akt hvad tænker du af pris vil tro jeg kan sende den for 25kr
AnneL skriver: Altså, Porto alene koster 25 kr?
Altså, Porto alene koster 25 kr?
ja, kan muligvis få den afsted til 21kr
Miia90 skriver: ja, kan muligvis få den afsted til 21kr
AnneL skriver: Æv, er portoen virkelig så dyr. Men okay, vejer den mere end 100 g så lyder portoen jo på 21 som b-post. Hvad vil du have for selve vitaminpillerne?
Æv, er portoen virkelig så dyr. Men okay, vejer den mere end 100 g så lyder portoen jo på 21 som b-post. Hvad vil du have for selve vitaminpillerne?
lyder 25kr fair for et akt ? det det er skide dyrt at sende
Miia90 skriver: lyder 25kr fair for et akt ? det det er skide dyrt at sende
AnneL skriver: Prisen er fair nok, men det kan nok alligevel ikke svare sig når portoen er så dyr :-(
Prisen er fair nok, men det kan nok alligevel ikke svare sig når portoen er så dyr :-(
desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128