GraVitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.922 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

AnneL

Er der mon nogle, der har født, som ligger inde med en fest af en pakke GraVitamin som de gerne vil sælge? Med 35 dage til termin syntes jeg det er lidt fjollet at købe en pakke med 120 piller i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

pemiro

AnneL skriver:

Er der mon nogle, der har født, som ligger inde med en fest af en pakke GraVitamin som de gerne vil sælge? Med 35 dage til termin syntes jeg det er lidt fjollet at købe en pakke med 120 piller i

Da jeg havde ca 40 dage tilbage løb jeg tør, og købte i stedet vitaminpiller til gravide fra livol.. Der skal man nemlig ta to om dagen og der er 100 i et glas, så det vil passe med jeg har til når jeg går lidt over tid
Måske det var en mulighed?

Anmeld

27. maj 2012

MorTil4<3

AnneL skriver:

jeg har et helt glas der kun er taget et par stykker af. dem må du skam gerne købe

Anmeld

27. maj 2012

Kongmulle

Det er rigtig fornuftigt at fortsætte med gravitamin efter fødslen, så syntes du skulle købe en pakke og spise dem til den er færdig.

Anmeld

27. maj 2012

FrkZier

AnneL skriver:

jeg er ret sikker på jeg har en masse liggende som jeg aldrig nåede at få spist da jeg var gravid - kan da lige tjekke imorgen når jeg er hjemme?

Anmeld

27. maj 2012

MorEllen

AnneL skriver:

Du kan med fordel spise Gravitamin også efter fødselen Du har stadig brug for gode vitaminer og mineraler når du skal prodecere mælk

Anmeld

27. maj 2012

2babygirls

MyLille skriver:

Du kan med fordel spise Gravitamin også efter fødselen Du har stadig brug for gode vitaminer og mineraler når du skal prodecere mælk

Man kan få en amme vitamin pille. Den tog jeg i hvert fald

Anmeld

27. maj 2012

AnneL

FrkZier skriver:

jeg er ret sikker på jeg har en masse liggende som jeg aldrig nåede at få spist da jeg var gravid - kan da lige tjekke imorgen når jeg er hjemme?

Det må du meget gerne :-)

Anmeld

27. maj 2012

AnneL

MyLille skriver:

Jeg producere af erfaring absolut ingen mælk :-)

Anmeld

27. maj 2012

AnneL

Kongmulle skriver:

Det er rigtig fornuftigt at fortsætte med gravitamin efter fødslen, så syntes du skulle købe en pakke og spise dem til den er færdig.

Hmm, ja det har du måske ret i :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.