Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pemiro skriver: Da jeg havde ca 40 dage tilbage løb jeg tør, og købte i stedet vitaminpiller til gravide fra livol.. Der skal man nemlig ta to om dagen og der er 100 i et glas, så det vil passe med jeg har til når jeg går lidt over tid Måske det var en mulighed?
Da jeg havde ca 40 dage tilbage løb jeg tør, og købte i stedet vitaminpiller til gravide fra livol.. Der skal man nemlig ta to om dagen og der er 100 i et glas, så det vil passe med jeg har til når jeg går lidt over tid Måske det var en mulighed?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneL skriver: Helt klart. Tak for rådet. Det vil jeg undersøge :-)
Helt klart. Tak for rådet. Det vil jeg undersøge :-)
MilleMus1988 skriver: jeg har et helt glas der kun er taget et par stykker af. dem må du skam gerne købe
jeg har et helt glas der kun er taget et par stykker af. dem må du skam gerne købe
pemiro skriver: Selv tak Som en anden skriver er der godt med vitaminer efter og også jern..Men der har jeg almindelige vitaminer til og så mine jern..
Selv tak Som en anden skriver er der godt med vitaminer efter og også jern..Men der har jeg almindelige vitaminer til og så mine jern..
AnneL skriver: Jeg har nemlig også almindelige vitaminpiller, som jeg begynder på igen efter fødslen :-)
Jeg har nemlig også almindelige vitaminpiller, som jeg begynder på igen efter fødslen :-)
Tina&Martin skriver: Man kan få en amme vitamin pille. Den tog jeg i hvert fald
Man kan få en amme vitamin pille. Den tog jeg i hvert fald
Ej hvor smart Det har jeg ikke set... mon tro om der er stor forskjel på de to?
MyLille skriver: Ej hvor smart Det har jeg ikke set... mon tro om der er stor forskjel på de to?
AnneL skriver: Det må du meget gerne :-)
Det må du meget gerne :-)
de var desværre blevet smidt ud
jeg har en del
FrkZier skriver: de var desværre blevet smidt ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128