Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Ja det må vi altså.. Jo bor nordpå. Mere nordøst.. Da jeg bor på næsen så det er en ret stor omvej for ejr når i skal til løkken.. hihi.. men mon ikke vi kan finde ud af noget alligevel..
Ja det må vi altså.. Jo bor nordpå. Mere nordøst.. Da jeg bor på næsen så det er en ret stor omvej for ejr når i skal til løkken.. hihi.. men mon ikke vi kan finde ud af noget alligevel..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Har en onkel i ebeltoft, han skal også besøges på er tidspunkt men det er nu en omvej jeg gerne vil tage.
Har en onkel i ebeltoft, han skal også besøges på er tidspunkt men det er nu en omvej jeg gerne vil tage.
Frk-Lotusblomst skriver: Ja se det er jo ikke mere en 30 min herfra. Årh hvor er du søøøøøøøøøøøød. I er hjertens velkommen her på adressen.
Ja se det er jo ikke mere en 30 min herfra. Årh hvor er du søøøøøøøøøøøød. I er hjertens velkommen her på adressen.
Kofoed. skriver: Du virker til at være det værd
Du virker til at være det værd
Frk-Lotusblomst skriver: Ej jamen jeg rødmer jo helt. Må sige jeg også var noget beæret da du bare kom og kastede Ana i armene på mig til træffet.
Ej jamen jeg rødmer jo helt. Må sige jeg også var noget beæret da du bare kom og kastede Ana i armene på mig til træffet.
Kofoed. skriver: Hehe, hun bliver passet af så mange og du vil kun børn det bedste, hihi
Hehe, hun bliver passet af så mange og du vil kun børn det bedste, hihi
Frk-Lotusblomst skriver: Det kan du tro jeg vil. Tak for tilliden. Hun var jo bare så skøn.
Det kan du tro jeg vil. Tak for tilliden. Hun var jo bare så skøn.
Kofoed. skriver: Tak
Tak
Mange tak.Hvad skete der da med dine veninder, hvis jeg må spørge?Igen, tak.
Jeg havde desværre fire venner, der kørte galt i en voldsom bilulykke ved Roskilde, for tre måneder siden præcis igår
Vi må hjælpe hinanden når det er muligt'!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128