Kofoed. skriver:
Tak. Det er rent ud sagt pisse træls.
Man aner ikke hvordan man skal forholde sig i forhold til en fremtidig graviditet, er bare glad for, at min jordemoder ikke er så gammel, så er ret sikker på at få hende næste gang og det samme med min læge. Skal helt sikkert tilknyttes dem. Er heldigvis ret sikker på flere scanninger, specielt hvis det er tvillinger igen, men hvad skal det gøre til eller fra, når der ikke var nogen fejl at finde?
Ved virkelig heller ikke, hvor jeg skal starte eller slutte. Må jeg tage løbende.
Det kan jeg FANDME godt forstå d synes søde..
Ja der er såå meget at tage stilling til. Og det blvier uden tvivl hårdt og med en masse bekymringer. men ja, så er det godt du havde en fantastisk jordmoder og en god læge der forhåbentlig kan hjælpe dig..
Ja scanningen kan desværre ikke forhindre det, men der kan kortvarigt give dig en tryghed, der desværre næsten er ligeså hurtigt ude f kroppen igen som den er inde.. Jeg håber dog det vil give jer mere ro på!!!
JA det er svært. Men jeg synes bare du skal skrive alt hvad der falder dig ind, og så må du rette i det og rundt i det bagefter..
Anmeld