1 år siden, tiden går for hurtig nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Kofoed.

Monica P skriver:

Jeg kan ikke forestille mig hvordan det må være at miste sit barn så derfor har jeg ingen kloge ord, men jeg føler med jer og sender dig et stort knus.

og

Hvor er det en dejlig datter i har

Tak og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Tak. Det er rent ud sagt pisse træls.

Man aner ikke hvordan man skal forholde sig i forhold til en fremtidig graviditet, er bare glad for, at min jordemoder ikke er så gammel, så er ret sikker på at få hende næste gang og det samme med min læge. Skal helt sikkert tilknyttes dem. Er heldigvis ret sikker på flere scanninger, specielt hvis det er tvillinger igen, men hvad skal det gøre til eller fra, når der ikke var nogen fejl at finde?

Ved virkelig heller ikke, hvor jeg skal starte eller slutte. Må jeg tage løbende.

Det kan jeg FANDME godt forstå d synes søde..

Ja der er såå meget at tage stilling til. Og det blvier uden tvivl hårdt og med en masse bekymringer. men ja, så er det godt du havde en fantastisk jordmoder og en god læge der forhåbentlig kan hjælpe dig..
Ja scanningen kan desværre ikke forhindre det, men der kan kortvarigt give dig en tryghed, der desværre næsten er ligeså hurtigt ude f kroppen igen som den er inde.. Jeg håber dog det vil give jer mere ro på!!!

JA det er svært. Men jeg synes bare du skal skrive alt hvad der falder dig ind, og så må du rette i det og rundt i det bagefter..

Anmeld

26. maj 2012

Savannah

Ingen ord er værdige, det er en utrøstelig situation, jeg kan kun gisne om hvilken sorg dit hjerte bærer rundt på, så jeg vil bare give dig et varmt kram - fra en engle-mor til en anden - og ønsket om et lykkeligt liv for dig, din kæreste og Anastacia.

Mvh Caroline.

Anmeld

26. maj 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan jeg FANDME godt forstå d synes søde..

Ja der er såå meget at tage stilling til. Og det blvier uden tvivl hårdt og med en masse bekymringer. men ja, så er det godt du havde en fantastisk jordmoder og en god læge der forhåbentlig kan hjælpe dig..
Ja scanningen kan desværre ikke forhindre det, men der kan kortvarigt give dig en tryghed, der desværre næsten er ligeså hurtigt ude f kroppen igen som den er inde.. Jeg håber dog det vil give jer mere ro på!!!

JA det er svært. Men jeg synes bare du skal skrive alt hvad der falder dig ind, og så må du rette i det og rundt i det bagefter..

Nemlig. Kan ikke sige det meget bedre.

Anmeld

26. maj 2012

Kofoed.

Sally-Slingshot skriver:

Ingen ord er værdige, det er en utrøstelig situation, jeg kan kun gisne om hvilken sorg dit hjerte bærer rundt på, så jeg vil bare give dig et varmt kram - fra en engle-mor til en anden - og ønsket om et lykkeligt liv for dig, din kæreste og Anastacia.

Mvh Caroline.

Mange tak. Synes ikke jeg kan finde hvad der er sket med din smukke engel, er det med vilje?

Anmeld

26. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Nemlig. Kan ikke sige det meget bedre.

Anmeld

26. maj 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Anmeld

26. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Håber vi ses igen. For du fortjener sku en KÆMPE MEGA KRAMMER!!! Havde en lidt skidt dag da vi sås sidst så var lidt ved siden af mig selv.. :/

Anmeld

26. maj 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Håber vi ses igen. For du fortjener sku en KÆMPE MEGA KRAMMER!!! Havde en lidt skidt dag da vi sås sidst så var lidt ved siden af mig selv.. :/

Vi skal snart ses igen du bor oppe nord på ikke? Så må vi en tur forbi, på vej op til svigermor i løkken.

Anmeld

26. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Vi skal snart ses igen du bor oppe nord på ikke? Så må vi en tur forbi, på vej op til svigermor i løkken.

Ja det må vi altså..
Jo bor nordpå. Mere nordøst.. Da jeg bor på næsen så det er en ret stor omvej for ejr når i skal til løkken.. hihi.. men mon ikke vi kan finde ud af noget alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.