Billigt bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

mpr

roenlund skriver:

Har i fundet ringe til 1000? for ellers tror jeg at det er sat meget billigt...

Enig oO vi kunne ikke engang finde forlovelses ringe til så få penge :s måske 10.000 det lyder i hvert fald mere realistisk for mig måske lidt mindre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

>>Carina<<

Har ik læst tråden men kun dit indlæg. 

Hva med:

Bryllupskage

Brudepigekjole(r)

Morgengaver

Sko

Strømpebånd

Invitationer

Takkekort

Fotograf

Tjenere

Anmeld

26. maj 2012

bobbles

Chel1992 skriver:

Enig oO vi kunne ikke engang finde forlovelses ringe til så få penge :s måske 10.000 det lyder i hvert fald mere realistisk for mig måske lidt mindre

10000

det er da også lige voldsomt nok. Så mange penge giver jeg ikke for et par ringe

Anmeld

26. maj 2012

norenberg

Vi gav 3500 kr for et album hos fotografen....brude buketten kostede 1500 kr incl 3 bryst buketter og en lille buket til min datter....vi havde også 3 tjener til 70 gæster til 100 kr i timen da det var bekendte

Anmeld

27. maj 2012

AnnaK89

Men hvorfor skal det hele være så billigt?
I havde er budget på 70.000-80.000? I princippet kan i jo nærmest få det som i vil have det og det sker kun 1 gang. Ikke at jeg siger at i skal bruge dem alle, men sådan noget som mad, tøj og ringe er bare så vigtige synes jeg ( men det er jo min mening ).

Vi brugte 65.000-70.000 på vores, og havde alt hvad vi ønskede os.

Og det vil altid løbe op i mere end man regner med - vi havde til at starte med sat det til ca. 50.000, men der kom hurtigt ting som vi bare ikke ville gå på kompromis med.
Synes i skal vælge med omhu - hvis man fortryder, så er der bare ikke noget at gøre ved det og det er super ærgerligt.

Anmeld

29. maj 2012

Diana Lill

Frøken Christiansen skriver:

ja vi har siddet og skrevet ned på ting vi skal have til brylluppet næste år og ville prøve at gøre det så billigt som muligt

Festen vil vi holde i et forsamlings hus og maden bliver bestilt udefra til ca 100 kr pr. kuvert. Er ikke god til at være i centrum så tror ikke jeg skal i brudekaret

Men har foreløbigt lavet et budget der hedder:

Brudekjole: ca. 4000 kr.

Habit: ca. 3000 kr.

Ringe: ca. 1000 kr.

Mad ca. 8000 kr.

pynt: ca. 1000 kr.

drikkevarer ca. 5000 kr.

musik ca. 4000 kr.

hotel værelse ca. 1200 kr

det er ca. 27000 kr.

Vi har udregnet sådan ca at vi har et budget der siger mellem 70-80000 kr. så mangler der noget kan der altid ligges noget oven i

men synes i at der mangler noget som vi har overset?

-Husk fotografen!!! Og vælg en rigtig god og professionel én, som også samtidigt laver takkekort.  

Folk til at servere maden (eller til at sørge for, at den bliver sat på buffeten).

Og lad for guds skyld være med at spare på musikken, det er 75 % af festen! Vi havde en juke-box til vores bryllup, fordi vores familier og venner normalt selv er gode til at vælge musik og så feste derudaf... -Men det var en party-killer af dimensioner...!  Kunne jeg gøre noget om ved mit bryllup skulle det være det. Der skal altså være nogle gode musikere, der kan sparke gang i festen, for det gør folk altså ikke nødvendigvis af sig selv.

Vi var også tvunget af et stramt budget, og gjorde det også for omkring 30.000, og jeg holder stadig på, at det var superfint (bortset fra musikken), så jeg synes du skal holde fast i at spare lidt på pengene. Det bliver uforglemmeligt alligevel!   

Vi gav også hinanden morgengave, det er ret almindeligt. 

Brudetøj til børnene.

"Barnepiger" til børnene (nogen, der tager sig af børnene under festen, selv om de er med, bare så I selv kan nå at nyde festen lidt også...)

Bryllupskage.

Vi genbrugte vores forlovelsesringe, og fik bare endnu en dato sat i dem, samtidigt med, at der blev sat en diamant i min ring. Og selvfølgelig blev de også poleret helt blanke, som var de helt nye.

Ønsker Jer i øvrigt et supergodt og uforglemmeligt brullup, og alt godt i fremtiden!

Anmeld

29. maj 2012

serinasmor

Muhmi skriver:

Hihi... I mine øjne er 70-80.000,- altså ikke et billigt bryllup, men vores kostede jo så også "kun" 30.000,-

Men hvorfor skal der være musik til 4000,-? Hvis det skal gøres billigere laver i to playlister 1 til spisning og 1 til fest og så smækker computeren til anlægget Men det er jo bare en besparelse

det budget gad jeg godt at se ... 

og hvor mange gæster havde i og hvordan gjorde i 

til TS ... jeg kan se du har børn ... hvad med tøj til dem .. photograf .. morgengaver .. sko ... 

Anmeld

29. maj 2012

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Hvad med fotograf?Spare i det væk?Jeg er feks selv amatør fotograf og det kan anbefales og bruge sådan en der da kan spares rigtigt mange penge på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.