Billigt bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

bobbles

MortilElias2010 skriver:

Invitationer + frimærke? 

Jeg har Iøvrigt en meget smuk Brudekjole str. 36 til salg for 2000kr - næeh hov har faltisk sat den yderligere ned til kun 1500 ! inklusiv underkjole og tyldskørt 

Så mangler du bare sko og slør  

Det kostede tilsammen 8000kr og det var på tilbud. 

desværre er str 36 lige lille nok  jeg bruger nok ca 42

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

bobbles

kicha skriver:

Nu ved jeg ikke meget om bryllupper men syns 1000 kr på ringe lyder meget billigt eller er det mig som er gal på den

vi sparer jo hvor vi kan  og vi har kigget på ringe inde på chanti.dk vi skal have sølv ringe. og det kan vi få for under 1000 kr

Anmeld

26. maj 2012

bobbles

roenlund skriver:

Har i fundet ringe til 1000? for ellers tror jeg at det er sat meget billigt...

ja vi har set på ringe til under 1000 kr  vi bryder os ikke om guld nogen af os så vi skal have sølvringe

Anmeld

26. maj 2012

Fenja09

Hvad med morgengaver? Spare i dem væk?

Anmeld

26. maj 2012

bobbles

Fenja09 skriver:

Hvad med morgengaver? Spare i dem væk?

nej det gør vi ikke, det har jeg ikke lige hørt om før

Anmeld

26. maj 2012

-Sigrid-

Frøken Christiansen skriver:

ja vi har siddet og skrevet ned på ting vi skal have til brylluppet næste år og ville prøve at gøre det så billigt som muligt

Festen vil vi holde i et forsamlings hus og maden bliver bestilt udefra til ca 100 kr pr. kuvert. Er ikke god til at være i centrum så tror ikke jeg skal i brudekaret

Men har foreløbigt lavet et budget der hedder:

Brudekjole: ca. 4000 kr.

Habit: ca. 3000 kr.

Ringe: ca. 1000 kr.

Mad ca. 8000 kr.

pynt: ca. 1000 kr.

drikkevarer ca. 5000 kr.

musik ca. 4000 kr.

hotel værelse ca. 1200 kr

det er ca. 27000 kr.

Vi har udregnet sådan ca at vi har et budget der siger mellem 70-80000 kr. så mangler der noget kan der altid ligges noget oven i

men synes i at der mangler noget som vi har overset?

Vores ringe er af sølv og guld, og de har kostet 4700 kr? Jeg tror du skal være helt vild utrolig heldig for at finde 2 pæne ringe til 100+ kr? Du skal jo gå med den hele livet?

Anmeld

26. maj 2012

roenlund

ja vi har set på ringe til under 1000 kr  vi bryder os ikke om guld nogen af os så vi skal have sølvringe

hvor har i fundet ringe til den pris? vi kigger også på sølvringe og de fleste ligger på ca det dobbelte...

Anmeld

26. maj 2012

bobbles

-Sigrid- skriver:

Vores ringe er af sølv og guld, og de har kostet 4700 kr? Jeg tror du skal være helt vild utrolig heldig for at finde 2 pæne ringe til 100+ kr? Du skal jo gå med den hele livet?

ja det ved jeg  men vi er bare interesserede i en ring som bare er en enkel sølv ring uden sten eller noget i

Anmeld

26. maj 2012

bobbles

roenlund skriver:

hvor har i fundet ringe til den pris? vi kigger også på sølvringe og de fleste ligger på ca det dobbelte...

det har vi set inde på chanti.dk

Anmeld

26. maj 2012

roenlund

det har vi set inde på chanti.dk

det billigste sæt sølvringe jeg kan finde ligger på 1300

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.