Billigt bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

bobbles

Kongmulle skriver:

Har du fundet kjole? Ellers kan jeg måske hjælpe med en sprit ny, aldrig båret

nej ikke endnu brylluppet bliver som sagt holdt næste år, så samler bare så mange info jeg kan nu her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

bobbles

Nettemor skriver:

Kommer jo meget an på hvilken slags du skal ha. Vi gav 700 for brudebuket. 2 små til brude pigerne. Og 3 bryst buketter hvad med tøj til brude børnene?

nå ja rigtig nok børnene skal jo også have fine kjoler på

Anmeld

26. maj 2012

come2

Frøken Christiansen skriver:

ja vi har siddet og skrevet ned på ting vi skal have til brylluppet næste år og ville prøve at gøre det så billigt som muligt

Festen vil vi holde i et forsamlings hus og maden bliver bestilt udefra til ca 100 kr pr. kuvert. Er ikke god til at være i centrum så tror ikke jeg skal i brudekaret

Men har foreløbigt lavet et budget der hedder:

Brudekjole: ca. 4000 kr.

Habit: ca. 3000 kr.

Ringe: ca. 1000 kr.

Mad ca. 8000 kr.

pynt: ca. 1000 kr.

drikkevarer ca. 5000 kr.

musik ca. 4000 kr.

hotel værelse ca. 1200 kr

det er ca. 27000 kr.

Vi har udregnet sådan ca at vi har et budget der siger mellem 70-80000 kr. så mangler der noget kan der altid ligges noget oven i

men synes i at der mangler noget som vi har overset?

Kørsel fra kirke til fest?

morgengaver?

Håropsætning?

Smykker?

Bordpynt, bordkort og lign?

Anmeld

26. maj 2012

bobbles

come2 skriver:

e

Kørsel fra kirke til fest?

morgengaver?

Håropsætning?

Smykker?

Bordpynt, bordkort og lign?

Bord pynt har jeg skrevet det er under pynt. Og der bliver pyntet med balloner gratis da min kæreste arbejder med ballon butikken :-) kørsel fra kirke til festen har jeg endnu ikke ikke fundet på :-)

Anmeld

26. maj 2012

jydeinden

ja vi har siddet og skrevet ned på ting vi skal have til brylluppet næste år og ville prøve at gøre det så billigt som muligt

Festen vil vi holde i et forsamlings hus og maden bliver bestilt udefra til ca 100 kr pr. kuvert. Er ikke god til at være i centrum så tror ikke jeg skal i brudekaret

Mad ca. 8000 kr.

drikkevarer ca. 5000 kr.

musik ca. 4000 kr.

det er ca. 27000 kr.

Vi har udregnet sådan ca at vi har et budget der siger mellem 70-80000 kr. så mangler der noget kan der altid ligges noget oven i

hvad med lejen af lokalet ?

og hvis i vælger at bruge chanti ved i så begge to præcist hvilken str. i skal have ? personligt ville jeg nok vælge en guldsmed når det er ringe man skal gå med resten af sit liv

Anmeld

26. maj 2012

bobbles

jydeinden skriver:

hvad med lejen af lokalet ?

og hvis i vælger at bruge chanti ved i så begge to præcist hvilken str. i skal have ? personligt ville jeg nok vælge en guldsmed når det er ringe man skal gå med resten af sit liv

har glemt at skrive leje for lokale her men har skrevet det i mit dokument  den har jeg skrevet ca 1500 kr. det plejer at være ca deromkring.

vi bestilte vores ringe fra chanti da vi blev ring forlovede for 1 år siden og er tilfredse med dem, jeg har en lille blomst på min det skal jeg dog ikke have næste gang bare en blank ring

Anmeld

26. maj 2012

JanetBJ

tja budgettet hedder jo også "kun" 27000  men i tilfælde af at der mangler noget. min kæreste har faktisk også foreslået det der med at man selv laver en play liste på den bærbar som bare kører hele tiden så det var mere i tilfælde af at vi skulle ud og have levende musik

men kan man godt gøre det for det? ja det må man vel kunne hvis du havde dit for 30000

vil jo helst gøre det så billigt som muligt, grunden til vi har et budget( det vi har regnet med jeg vil kunne nå at spare op) det er hvis jeg ligger alt til side jeg har så er der ca 83000. vi vil jo helst giftes maj/juni eller august/september så der ikke er 30 grader uden for men at man lige kan holde ud at være der. enten forår eller sen sommer

ellers hyr en "DJ", hvis man kan sige det sådan. En som sidder ved computeren og spiller musik efter hvad der nu passer til stemningen. Man kan da godt lave playliste, men hvad hvis det ender med at den bare spiller de samme sange hele tiden ? ..

Anmeld

26. maj 2012

Fenja09

nej det gør vi ikke, det har jeg ikke lige hørt om før

Ok, det er ellers helt almindeligt at man giver sin mand/hustru morgengave dagen efter brylluppet

Anmeld

26. maj 2012

camilla10

Mad ca. 8000 kr.

drikkevarer ca. 5000 kr.

musik ca. 4000 kr.

det er ca. 27000 kr.

Vi holdt selv meget billigt bryllup. Efterfølgende har jeg været rigtig glad for, at vi sparede på tøjet og spenderede på ringene, som jo skal bæres resten af livet.

Anmeld

26. maj 2012

MortilElias2010

desværre er str 36 lige lille nok  jeg bruger nok ca 42

Ja det kan jeg godt se 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.