Hjemmelavet sangbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

JonTri

Wuhuu rikkeogjohn@hotmail.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

bøgelund

AnneBJ skriver:

Nåh piger, som jeg skrev i et af de andre indlæg har jeg lavet en sangbog til Felix (og mig!) Jeg har endnu ikke lokaliseret et sted jeg kan laminere gratis , og hvis det ikke sker inden for nærmeste fremtid, bliver den bare printet og sat i plasticlommer - så kan den stadig tåle fedtfingre!

Det er en ganske almindelig wordfil, med billeder. Der er alt fra Rapanden Rasmus og Fætter Mikkel, til Du som har som har tændt millioner af stjerner og Se det summer af sol... Jeg har sat det op på liggende A4 sidder, a' 2 spalter. Så kan jeg nemlig dele siden på midten, og lave en A5 sangbog - det format tænker jeg vil passe mig bedst.

Nu til grunden til indlægget; hvis I er interesserede i wordfilen, så send mig en PB med Jeres mailadresse, så skal jeg nok få den sendt i løbet af pinsen. Den er fuldstændigt printeklar, og kan sagtens bruges i A4 plasticlommer og uden at blive skåret over Der er 28 sider.

Rigtig god pinse!!

hvor er du bare sød..  

vi vil også meget gerne have sendt et eksemplar.

thomaskirstine@gmail.com

Anmeld

28. maj 2012

Pinkrose

AnneBJ skriver:

Nåh piger, som jeg skrev i et af de andre indlæg har jeg lavet en sangbog til Felix (og mig!) Jeg har endnu ikke lokaliseret et sted jeg kan laminere gratis , og hvis det ikke sker inden for nærmeste fremtid, bliver den bare printet og sat i plasticlommer - så kan den stadig tåle fedtfingre!

Det er en ganske almindelig wordfil, med billeder. Der er alt fra Rapanden Rasmus og Fætter Mikkel, til Du som har som har tændt millioner af stjerner og Se det summer af sol... Jeg har sat det op på liggende A4 sidder, a' 2 spalter. Så kan jeg nemlig dele siden på midten, og lave en A5 sangbog - det format tænker jeg vil passe mig bedst.

Nu til grunden til indlægget; hvis I er interesserede i wordfilen, så send mig en PB med Jeres mailadresse, så skal jeg nok få den sendt i løbet af pinsen. Den er fuldstændigt printeklar, og kan sagtens bruges i A4 plasticlommer og uden at blive skåret over Der er 28 sider.

Rigtig god pinse!!

Hej Anne jeg kunne virkelig os godt tænke mig sådan en er så dårlig til at huske teksterne, så ville være rart med noget man kunne kigge i min mail er o1-denise@hotmail.com

Knus

Anmeld

30. maj 2012

AnneBJ

Så skulle der gerne være sendt til Jer der har bedt om det - det tog lige lidt tid at få mig snøvlet sammen til det

Hvis jeg har glemt nogen, så sig til!  

Anmeld

30. maj 2012

bøgelund

AnneBJ skriver:

Så skulle der gerne være sendt til Jer der har bedt om det - det tog lige lidt tid at få mig snøvlet sammen til det

Hvis jeg har glemt nogen, så sig til!  

hvor er det en fantastisk sangbog. Den bliver vi glade for.

tusind tak.

Anmeld

30. maj 2012

AnneBJ

bøgelund skriver:

hvor er det en fantastisk sangbog. Den bliver vi glade for.

tusind tak.

Det var godt! 

Velbekomme

Anmeld

30. maj 2012

Line Højdal

Dejligt at du vil dele...  Jeg har først lige set tråden, men sender fluks pm med min mailadresse

Anmeld

30. maj 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Vi synger også kun de første to - jeg kan ikke de andre udenad!

De fleste sange burde kunne findes på youtube ja, hvilke kan du ikke? Jeg har i hvert fald dem som ikke kan findes på youtube som lydfiler, så så kan du da "låne" dem

Hehe, jeg kan nok kun melodien til ca. halvdelen! Det må være nogle andre børnesange, vi synger heroppe nordpå!

Jeg har set de fleste før, men kender som sagt ikke melodien - men der kan der jo heldigvis rådes bod på! Jeg siger til, hvis jeg gerne vil have tilsendt lydfilerne.

Anmeld

31. maj 2012

Elvers

Tusind tak Anne, for den rigtig fine sangbog!!! det er nogle dejlige sange, og der er mange imellem, som moderen er glad for at få opfrisket måtte lige have hjælp af Bamse på YouTube til at huske hele melodien til "den blå anemone"!!

Anmeld

31. maj 2012

AnneBJ

Elvers skriver:

Tusind tak Anne, for den rigtig fine sangbog!!! det er nogle dejlige sange, og der er mange imellem, som moderen er glad for at få opfrisket måtte lige have hjælp af Bamse på YouTube til at huske hele melodien til "den blå anemone"!!

Velbekomme, dejligt du kan lide den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.