Hjemmelavet sangbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

AnneBJ

Janni. skriver:

Tak for sangbogen, den er vildt go! 

Så lige et spørgsmål... følger der sangundervisning med? 

Jeg synger af H... til.. 

Altså, hver fugl synger jo med sit næb Og ungerne elsker det - jeg synger selv MEGA råddent, men Felix er tilsyneladende ligeglad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Ej Anne, den er SÅ fin! 1000 tak, den blir vi helt sikkert glade for

Velbekomme!!

Anmeld

26. maj 2012

Janni.

AnneBJ skriver:

Altså, hver fugl synger jo med sit næb Og ungerne elsker det - jeg synger selv MEGA råddent, men Felix er tilsyneladende ligeglad

Jeg synger så dårligt at Silas ofte flækker af grin, så tror der er noget om snakken. 

Med min stemmer, hedder det skræbber haha 

Anmeld

26. maj 2012

AnneBJ

Janni. skriver:

Jeg synger så dårligt at Silas ofte flækker af grin, så tror der er noget om snakken. 

Med min stemmer, hedder det skræbber haha 

Jeg er sikker på han griner, fordi han synes det er en sjov aktivitet I har gang i

Anmeld

26. maj 2012

Janni.

AnneBJ skriver:

Jeg er sikker på han griner, fordi han synes det er en sjov aktivitet I har gang i

Du er så diplomatisk Anne, så sød du er 

Anmeld

26. maj 2012

AnneBJ

Janni. skriver:

Du er så diplomatisk Anne, så sød du er 

Anmeld

26. maj 2012

piadas

Fuck, det er en sej sangbog, Anne!

Tusinde tak for den - jeg må vist lige have printet den ud! Jeg kan desværre ikke alle sangene, men de kan vel læres via youtube!

Og så kendte jeg forresten slet ikke alle de vers, der er i "Jens Petersens ko" - jeg har altid troet, at der kun fandtes de to første!

Anmeld

27. maj 2012

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Nåh piger, som jeg skrev i et af de andre indlæg har jeg lavet en sangbog til Felix (og mig!) Jeg har endnu ikke lokaliseret et sted jeg kan laminere gratis , og hvis det ikke sker inden for nærmeste fremtid, bliver den bare printet og sat i plasticlommer - så kan den stadig tåle fedtfingre!

Det er en ganske almindelig wordfil, med billeder. Der er alt fra Rapanden Rasmus og Fætter Mikkel, til Du som har som har tændt millioner af stjerner og Se det summer af sol... Jeg har sat det op på liggende A4 sidder, a' 2 spalter. Så kan jeg nemlig dele siden på midten, og lave en A5 sangbog - det format tænker jeg vil passe mig bedst.

Nu til grunden til indlægget; hvis I er interesserede i wordfilen, så send mig en PB med Jeres mailadresse, så skal jeg nok få den sendt i løbet af pinsen. Den er fuldstændigt printeklar, og kan sagtens bruges i A4 plasticlommer og uden at blive skåret over Der er 28 sider.

Rigtig god pinse!!

Tak for den fine sangbog!!

Anmeld

27. maj 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Fuck, det er en sej sangbog, Anne!

Tusinde tak for den - jeg må vist lige have printet den ud! Jeg kan desværre ikke alle sangene, men de kan vel læres via youtube!

Og så kendte jeg forresten slet ikke alle de vers, der er i "Jens Petersens ko" - jeg har altid troet, at der kun fandtes de to første!

Vi synger også kun de første to - jeg kan ikke de andre udenad!

De fleste sange burde kunne findes på youtube ja, hvilke kan du ikke? Jeg har i hvert fald dem som ikke kan findes på youtube som lydfiler, så så kan du da "låne" dem

Anmeld

27. maj 2012

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Tak for den fine sangbog!!

Velbekomme! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.