Hjemmelavet sangbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.923 visninger
29 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

AnneBJ

Nåh piger, som jeg skrev i et af de andre indlæg har jeg lavet en sangbog til Felix (og mig!) Jeg har endnu ikke lokaliseret et sted jeg kan laminere gratis , og hvis det ikke sker inden for nærmeste fremtid, bliver den bare printet og sat i plasticlommer - så kan den stadig tåle fedtfingre!

Det er en ganske almindelig wordfil, med billeder. Der er alt fra Rapanden Rasmus og Fætter Mikkel, til Du som har som har tændt millioner af stjerner og Se det summer af sol... Jeg har sat det op på liggende A4 sidder, a' 2 spalter. Så kan jeg nemlig dele siden på midten, og lave en A5 sangbog - det format tænker jeg vil passe mig bedst.

Nu til grunden til indlægget; hvis I er interesserede i wordfilen, så send mig en PB med Jeres mailadresse, så skal jeg nok få den sendt i løbet af pinsen. Den er fuldstændigt printeklar, og kan sagtens bruges i A4 plasticlommer og uden at blive skåret over Der er 28 sider.

Rigtig god pinse!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Janni.

Den må jeg da se. Jeg smider lige en mail adresse afsted til dig. 

Anmeld

25. maj 2012

piadas

Årh, hvor er du altså søde, at du vil dele den med os, Anne!

Du må meget gerne sende den til mig!

Har du min mail? Ellers er den piaasutay@gmail.com. 

Anmeld

26. maj 2012

Mettemus

Det er helt vildt sødt af dig, at du gider dele den, Anne!

Vi vil også meget gerne have et eksemplar, for jeg tror måske Laurits er ved at være liiidt træt af min spinkle stemmer, der "synger" "Åuhå BUståååååååååååååååår" - kønt er det i hvert fald ikke!

Anmeld

26. maj 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Det er helt vildt sødt af dig, at du gider dele den, Anne!

Vi vil også meget gerne have et eksemplar, for jeg tror måske Laurits er ved at være liiidt træt af min spinkle stemmer, der "synger" "Åuhå BUståååååååååååååååår" - kønt er det i hvert fald ikke!

Yes yes, Buster er også med, dog kan jeg ikke gøre noget for at ændre på kvaliteten af hverken din eller min stemme... men der er en flot tegning på siden..

Jeg skal bede om din mailadresse Mette

Janni og Pia, jeg har sendt til Jer (i hvert fald lige om et øjeblik!) 

Anmeld

26. maj 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Yes yes, Buster er også med, dog kan jeg ikke gøre noget for at ændre på kvaliteten af hverken din eller min stemme... men der er en flot tegning på siden..

Jeg skal bede om din mailadresse Mette

Janni og Pia, jeg har sendt til Jer (i hvert fald lige om et øjeblik!) 

Ahhh.... god ide lige at sende mailadressen også... coming up!

Anmeld

26. maj 2012

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Nåh piger, som jeg skrev i et af de andre indlæg har jeg lavet en sangbog til Felix (og mig!) Jeg har endnu ikke lokaliseret et sted jeg kan laminere gratis , og hvis det ikke sker inden for nærmeste fremtid, bliver den bare printet og sat i plasticlommer - så kan den stadig tåle fedtfingre!

Det er en ganske almindelig wordfil, med billeder. Der er alt fra Rapanden Rasmus og Fætter Mikkel, til Du som har som har tændt millioner af stjerner og Se det summer af sol... Jeg har sat det op på liggende A4 sidder, a' 2 spalter. Så kan jeg nemlig dele siden på midten, og lave en A5 sangbog - det format tænker jeg vil passe mig bedst.

Nu til grunden til indlægget; hvis I er interesserede i wordfilen, så send mig en PB med Jeres mailadresse, så skal jeg nok få den sendt i løbet af pinsen. Den er fuldstændigt printeklar, og kan sagtens bruges i A4 plasticlommer og uden at blive skåret over Der er 28 sider.

Rigtig god pinse!!

Ossee Mig   janniq@forum.dk

Tak Anne..

Anmeld

26. maj 2012

Maja88

og mig:

broder88@hotmail.dk(vigtigt det er DK)

Anmeld

26. maj 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Rigtig god pinse!!

Ej Anne, den er SÅ fin! 1000 tak, den blir vi helt sikkert glade for

Anmeld

26. maj 2012

Janni.

Tak for sangbogen, den er vildt go! 

Så lige et spørgsmål... følger der sangundervisning med? 

Jeg synger af H... til.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.