Hvad havde DU lyst til at spise under/lige efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

B&J

LR85 skriver:

hahah, det lyder godt.

Nu skal jeg føde på hvidovre, og der har vi fået afvide at der kun er toastbrød og saftevand, så må nok hellere finde et eller andet med

jeg viste slet ikke man kunne få noget at spise... men det fik jeg og øj det smagt såååå godt... men ja altid godt at få lidt med for kan jo være man bliver sulten og dejligt at kunne få lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Lullaby

Jeg havde så meget lyst til chokolade undervejs men jordemoderen sagde, at det må man ikke. Noget med opkastning osv. Så jeg rå-åd vingummier imellem veerne. Og BAGEFTER åd jeg chokolade

Anmeld

26. maj 2012

Tennamor

Vi har en jordemoder i familien som sagde, at det var godt at have lidt med. Hvis det er en længere fødsel, kan det være rart at få fyldt lidt energi på

Vi havde flødeboller, frugt og lidt slik (så vidt jeg husker)

Vi nåede dog kun lige at komme ind på sygehuset, da fødslen gik igang, så efter 1,5 time var hun ude. Men om aftenen fik vi spist lidt af det medbragte.

Vi fik som flere andre herinde morgenmad lige efter fødslen

Anmeld

26. maj 2012

TbCp

Jeg spiste intet under fødslen.. Men bagefter kværnede jeg 6 stykker ristet toastbrød med smør 

Anmeld

26. maj 2012

Bonde-liv

altså nu fødte jeg jo hjemme men sukker er godt jeg bagte en æbletærte under veerne (hentede friske æbler i haven) så da jeg havde født kunne jm og os nyde et stykke lunt kage

Anmeld

26. maj 2012

IngenKoPåIsen

Jeg spiste hospitalets Marie-kiks og saftevand under fødslen.. Så snart hun var ude, havde jeg lyst til Faxe kondi og vingummibamser, som jeg fik min far til at hente på døgntanken, for klokken var halv fire om natten

Anmeld

26. maj 2012

Frøken J.

Kamulla skriver:

nej slet ikke.. under veerne tænker du bestemt ikke på mad eller snacks.. jeg gjorde ihvertfald ikke.. men havde også ve storm fra første ve ...

Samme her! Kunne øve,hovedet ikke overskue at spise, men havde også vestorm fra start. De måtte nærmest tvinge saftevand i mig for jeg ikke gik kold :p

Anmeld

26. maj 2012

Laulund87

Absolut intet, brækkede mig big time

Anmeld

26. maj 2012

2babygirls

LR85 skriver:

Ja jeg har egentlig pakket fødselstasken, men overvejer stadig hvad der skal med af slik og godter, juice og kakao...

Har man overhoved lyst til det, og i så fald, hvad havde du lyst til under din fødsel og lige efter (som derfor er godt a have pakket med)

Jeg fødte på Skejby, så de sørgede godt for mig. Inden dpi kunne jeg ikke rigtig klemme noget ned, men efter laaang tid endte jeg med at få dpi, og mens jeg pressede hende ud kiggede jeg på klokken, for om lidt skulle jeg have en sandwich haha.

Anmeld

26. maj 2012

JH12

Får du ikke mad på sygehuset ? ..
Men jeg spiste både da jeg havde veer, samt efter jeg havde fået lagt E-blokade og igen kort efter fødslen, jeg spiste bare hvad personalet servet for mig.. og jeg skulle drikke meget under fødslen, og det var saftevand ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.