Hvad havde DU lyst til at spise under/lige efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.708 visninger
31 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

LR85

Ja jeg har egentlig pakket fødselstasken, men overvejer stadig hvad der skal med af slik og godter, juice og kakao...

Har man overhoved lyst til det, og i så fald, hvad havde du lyst til under din fødsel og lige efter (som derfor er godt a have pakket med)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

lycly

Nu spiste jeg ikke rigtig lige efter fødslen da jeg fik aks og fødte om aftenen. Men dagen efter spiste jeg chokoladekiks Under veerne spiste jeg en banan - nåede kun at tage en bid ad gangen mellem veerne Men havde pakket både æbler, grovboller, bananer, slik og kiks - kiksene og slikket røg hurtigst

Anmeld

25. maj 2012

Kamulla

nej slet ikke.. under veerne tænker du bestemt ikke på mad eller snacks.. jeg gjorde ihvertfald ikke.. men havde også ve storm fra første ve ...

Anmeld

25. maj 2012

Silas&Mille

Jeg spiste ikke under fødslen, men jeg drak en masse vand og saft.

Til gengæld var jeg sulten efter fødslen og nød det der var på bakken som en sygeplejerske kom med.

Der var juice, vand, yoghurt, brød, marmelade, ost og smør
Tror faktisk også der var hamburgerryg  

Anmeld

25. maj 2012

Carl-Emil's mor

LR85 skriver:

Ja jeg har egentlig pakket fødselstasken, men overvejer stadig hvad der skal med af slik og godter, juice og kakao...

Har man overhoved lyst til det, og i så fald, hvad havde du lyst til under din fødsel og lige efter (som derfor er godt a have pakket med)

vand og digistive kiks´...

det levede jeg af de første 5 dage på hospitalet.. kunne ikke få andet ned

Anmeld

25. maj 2012

LR85

Silas&Mille skriver:

Jeg spiste ikke under fødslen, men jeg drak en masse vand og saft.

Til gengæld var jeg sulten efter fødslen og nød det der var på bakken som en sygeplejerske kom med.

Der var juice, vand, yoghurt, brød, marmelade, ost og smør
Tror faktisk også der var hamburgerryg  

Det lyder også som et dejligt måltid du lige har fået dig serveret der.

men det var det jeg tænkte, man har sikkert ikke lyst til spor under fødslen, men måske det er godt a have pakket lidt til efter fødslen

Anmeld

25. maj 2012

Mettefpigen

Under fødslen tænkte jeg slet ikk på mad... Havde dårligt nok åbne øjene da jeg slet ikk kunne tåle alt det lys der var.....  Efter fødslen fik boller og ost som sygeplejersken kom med  Men havde dårligt nok tid til at spise da jeg havde en MEGET SULTEN knægt..........

Anmeld

25. maj 2012

Mor til L&S

LR85 skriver:

Jeg hverken spiste eller drak noget under fødslen og havde bestemt heller ikk lyst... Men efter fødslen fik jeg rugbrødsmad til frokost og min kæreste kom med en kold cola og en pose slik

Anmeld

25. maj 2012

Silas&Mille

LR85 skriver:

Det lyder også som et dejligt måltid du lige har fået dig serveret der.

men det var det jeg tænkte, man har sikkert ikke lyst til spor under fødslen, men måske det er godt a have pakket lidt til efter fødslen

Vi havde slet ikke noget ikke noget med selv.

Tror alle fødende får tilbudt mad efter fødslen.

I Sverige fik vi sandwich efter fødslen og her i Danmark fik vi den før beskrevne bakke med morgenmad.

Noget helt andet er, at selvom man faktisk er sulten, kan der godt gå lidt tid inden man får taget sig sammen til at spise noget. Man er ret optaget af den lille ny 

Anmeld

25. maj 2012

B&J

min kæreste fik en stor pose slik med jeg spiste ingen ting under fødsel kun saft og vand.

og efter fødsel kom de med en toast til mig hvor det var grovbrød har aldrig smagt sådan en god toast før ihhihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.