Hvad havde DU lyst til at spise under/lige efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Faith

Lige da jeg havde født drengene var jeg så fyldt af adrenalin og ville bare så gerne se dem, at mad var det sidste jeg tænkte på. Desværre gik der 3 timer fra fødslen til jeg så dem, fordi jeg fik en styrtblødning og de var blevet kørt på neonatal. Så ku nemt ha nået en bette snack. Men fik ikke noget før næste morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

LR85

B&J skriver:

min kæreste fik en stor pose slik med jeg spiste ingen ting under fødsel kun saft og vand.

og efter fødsel kom de med en toast til mig hvor det var grovbrød har aldrig smagt sådan en god toast før ihhihihi

hahah, det lyder godt.

Nu skal jeg føde på hvidovre, og der har vi fået afvide at der kun er toastbrød og saftevand, så må nok hellere finde et eller andet med

Anmeld

25. maj 2012

FogL

Tænkte altså ikke lige på mad da jeg lå og fødte. Men fødte om morgenen, og havde egenligt bare lyst til at få noget ned - hvad det så end var. 

Anmeld

25. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Lige da jeg havde født havde jeg ikke spist mad i over et døgn og kunne faktisk ikke spise noget og havde heller ikke lyst til at spise noget.

Men da de kom med mad til køkkenet dagen efter spiste jeg masser asparges suppe

Anmeld

25. maj 2012

Maja88

lige efter mit PKS fik jeg en sandwich.. og så havde jeg ikke lyst til mad i 5 dage grundet morfinen

Anmeld

25. maj 2012

LR85

Maja88 skriver:

lige efter mit PKS fik jeg en sandwich.. og så havde jeg ikke lyst til mad i 5 dage grundet morfinen

jeg havde selv vildt lyst til mad efter mit PKS, da jeg jo havde fastet i 10 timer.

men tænker a man måske under en vaginal fødsel, som jo tager en del længere tid, kunne have lyst til noget.

Anmeld

25. maj 2012

Misty

LR85 skriver:

Ja jeg har egentlig pakket fødselstasken, men overvejer stadig hvad der skal med af slik og godter, juice og kakao...

Har man overhoved lyst til det, og i så fald, hvad havde du lyst til under din fødsel og lige efter (som derfor er godt a have pakket med)

Da jeg havde veer, havde jeg slet ikke lyst til noget, jeg synes bare det hele gik alt for langsomt.

Da jeg så havde født, kom de ind med en bakke, med to sandwich, en banan, et æble, 2 stykker kage og 1 liter saftevand til min kæreste og jeg. Tror jeg nåede at spise det hele på 7 minutter, min kæreste nåede ikke en gang at opdage det var der jeg var bare SÅ sulten! Har aldrig oplevet noget lignende... Godt han havde spist en hel del mens jeg havde veer.. hehe

Anmeld

25. maj 2012

LR85

Misty skriver:

Da jeg havde veer, havde jeg slet ikke lyst til noget, jeg synes bare det hele gik alt for langsomt.

Da jeg så havde født, kom de ind med en bakke, med to sandwich, en banan, et æble, 2 stykker kage og 1 liter saftevand til min kæreste og jeg. Tror jeg nåede at spise det hele på 7 minutter, min kæreste nåede ikke en gang at opdage det var der jeg var bare SÅ sulten! Har aldrig oplevet noget lignende... Godt han havde spist en hel del mens jeg havde veer.. hehe

hahah, tak for svar.

jeg har godt hørt om det med a man nok er sindsygt sulten efter, da man jo måske ikke har spist rigtig i 10-15 timer.

Jeg må nok pakke lidt til efter fødslen, da de på hvidovre kun tilbyder toastbrød og saft..

Anmeld

25. maj 2012

ekebiv

LR85 skriver:

Ja jeg har egentlig pakket fødselstasken, men overvejer stadig hvad der skal med af slik og godter, juice og kakao...

Har man overhoved lyst til det, og i så fald, hvad havde du lyst til under din fødsel og lige efter (som derfor er godt a have pakket med)

Jeg fik en austronaut is mellem veerne og efter fødslen var jeg syg efter othellelagkage  men den er jo selvfølgelig ikke så nem at have med

Anmeld

25. maj 2012

Maja88

LR85 skriver:

jeg havde selv vildt lyst til mad efter mit PKS, da jeg jo havde fastet i 10 timer.

men tænker a man måske under en vaginal fødsel, som jo tager en del længere tid, kunne have lyst til noget.

Jeg havde fastet i over 12 timer.. så var sulten lige lige efter men ikke senere og dagene efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.