Måske gravid......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Var ihvertfald IKKE gravid, jeg fik menses i går efter kun 26 dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Mettemus

Anonym skriver:

Var ihvertfald IKKE gravid, jeg fik menses i går efter kun 26 dage...

Ok. Hvad tænker du så - er du lidt skuffet eller er det godt nok?

Anmeld

3. juni 2012

PeruBaby

Ja, jeg tænkte lige det samme som Mette; Skuffet eller lettet? Håber du er OK, hvis I gerne vil være gravide igen skal det jo nok komme

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Ok. Hvad tænker du så - er du lidt skuffet eller er det godt nok?

Lidt en blanding af begge dele - i forholdt til den termin jeg ville have haft, så er jeg glad nok, men årrrrrh er så meget kalr til en mere, så nu må vi se om det skal være nu her, manden vakler lidt i sin beslutning om et barn mere, så længe jeg ikke er i et fast job.

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

PeruBaby skriver:

Ja, jeg tænkte lige det samme som Mette; Skuffet eller lettet? Håber du er OK, hvis I gerne vil være gravide igen skal det jo nok komme

Lidt en blanding af begge dele - i forholdt til den termin jeg ville have haft, så er jeg glad nok, men årrrrrh er så meget kalr til en mere, så nu må vi se om det skal være nu her, manden vakler lidt i sin beslutning om et barn mere, så længe jeg ikke er i et fast job.

Anmeld

6. juni 2012

PeruBaby

Anonym skriver:

Åhhh ja,  nogle gange lader man fornuften styrre... og det er måske meget godt Men jeg kan 100% følge dig i ønsket om nr. 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.