Måske gravid......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.417 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Anonym trådstarter

Eller.... Sagen er den at jeg slet ikke egentlig ville være gravid endnu, da jeg kun vil være 3+0 i dag, men pludselig i eftermiddag fik jeg ondt i maven, kvlame og endte med at kaste op og havde det sært i maven et par timer, for så bare at have det helt fint igen...  Manden driller med, at jeg er gravid, men det kan jeg jo egentlig slet ikke være endnu, det er jo alt for tidligt. Men nu kan tankerne ikke helt slippe det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Line Højdal

Uhh spændende... glæder mig til at høre mere

Anmeld

25. maj 2012

Maria-s

Anonym skriver:

Eller.... Sagen er den at jeg slet ikke egentlig ville være gravid endnu, da jeg kun vil være 3+0 i dag, men pludselig i eftermiddag fik jeg ondt i maven, kvlame og endte med at kaste op og havde det sært i maven et par timer, for så bare at have det helt fint igen...  Manden driller med, at jeg er gravid, men det kan jeg jo egentlig slet ikke være endnu, det er jo alt for tidligt. Men nu kan tankerne ikke helt slippe det igen.

Hehe hvor sjovt, jeg havde det på samme måde i morges

Jeg var inde og hente Noah tidligt i morges fra hans seng. Han havde lavet lort og skulle have en ren ble. Og da jeg står der og lugter hans lort får jeg bare MEGA kvalme! Efter bleskift går jeg med ind og putter sammen med far og søn (da klokken ikke er stå-op-tid helt endnu) men også for at få kvalmen til at ligge sig... Det gør den bare ikke og jeg ender med, da jeg er på vej i bad at brække klam mavesyre op (som i de "gode gamle" dage med gravid-kvalmen!). Jeg plejer ALDRIG at blive dårlig af at skifte hans ble, uanset indhold Tanken slog sgu også lige mig; Shiiiit tænk hvis jeg er gravid?? Og hvordan skulle det så lige være sket for jeg er da på pillen, og shiiiit tænk hvis jeg ER gravid og så er baby bare blevt fyldt med p-pille hormoner og vin og øl??!  Jeg har flere gange i dag taget mig selv i liiige at mærke på maven for om der måske svømmede en spunk rundt derinde... Men det gør der ikke. Ikke helt endnu. Der må gerne om ikke så længe, men ikke endnu

Anmeld

25. maj 2012

AnneBJ

Spændende... Vil du gerne være gravid?

Anmeld

25. maj 2012

piadas

Ih altså - man må ikke lave disse tråde anonymt!

Samme spørgsmål som Anne - vil du gerne være gravid? Det lyder som om du ikke er helt træt af det!

Altså, hvis du er 3+0, ER du jo gravid! Så ville det jo ca. være en uge siden, ægget blev befrugtet, og man har jo før hørt om nogen, der nærmest brækker sig fra ægget sætter sig fast, så det KAN jo godt være, at du er gravid!

Test om et par dag og HUSK AT OPDATER OS! Jeg er jo frygtelig nysgerrig!

Krydser fingre for at du får det svar, du mest ønsker dig!

Anmeld

26. maj 2012

Mettemus

Uh hvor spændende! Hold os endelig opdateret!

Det lyder i hvert fald ikke som om faren er helt imod ideen. Hvad tænker du selv?

Anmeld

26. maj 2012

AnneBJ

piadas skriver:

, og man har jo før hørt om nogen, der nærmest brækker sig fra ægget sætter sig fast, 

Fx mig.... 

Anmeld

26. maj 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Fx mig.... 

Anmeld

26. maj 2012

Mettemus

Jeg tænker at du må tage en test - hvis din krop allerede reagerer som om den er så gravid at du kaster op, ville en test så ikke være positiv? Jeg testede selv positiv m Laurits da jeg var 3+1... uh det er spændende. Hvis du altså gerne vil være gravid selvfølgelig...

Anmeld

26. maj 2012

PeruBaby

Spændende, spændende, spændende Jeg vil mega gerne snart selv igang med Projekt Baby, så hver gang jeg bare høre om en måske-graviditet bliver jeg vildt glad Håber der er en lille spirre til jer, selvom det måske ikke passer helt ind i planen... Hold os opdateret! VI ER MANGE DER ER VILDT NYSGERRIGE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.