Måske gravid......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Fx mig.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

PeruBaby

Er der sket noget nyt?

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Pipkukkeren skriver:

Uhh spændende... glæder mig til at høre mere

Tror ikke det var så spændende, har kun haft lidt småkvalme siden og testen i dag var negativ. Så det er vist bare varmen jeg ikke rigtig kan med i disse dage.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Hehe hvor sjovt, jeg havde det på samme måde i morges

Jeg var inde og hente Noah tidligt i morges fra hans seng. Han havde lavet lort og skulle have en ren ble. Og da jeg står der og lugter hans lort får jeg bare MEGA kvalme! Efter bleskift går jeg med ind og putter sammen med far og søn (da klokken ikke er stå-op-tid helt endnu) men også for at få kvalmen til at ligge sig... Det gør den bare ikke og jeg ender med, da jeg er på vej i bad at brække klam mavesyre op (som i de "gode gamle" dage med gravid-kvalmen!). Jeg plejer ALDRIG at blive dårlig af at skifte hans ble, uanset indhold Tanken slog sgu også lige mig; Shiiiit tænk hvis jeg er gravid?? Og hvordan skulle det så lige være sket for jeg er da på pillen, og shiiiit tænk hvis jeg ER gravid og så er baby bare blevt fyldt med p-pille hormoner og vin og øl??!  Jeg har flere gange i dag taget mig selv i liiige at mærke på maven for om der måske svømmede en spunk rundt derinde... Men det gør der ikke. Ikke helt endnu. Der må gerne om ikke så længe, men ikke endnu

Krydser for at det kommer, når det passer ind

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Spændende... Vil du gerne være gravid?

Tja både og.... Ville helst vente et par måneder, så de ikke ender med at have fødselsdag lige op af hinaden.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Ih altså - man må ikke lave disse tråde anonymt!

Samme spørgsmål som Anne - vil du gerne være gravid? Det lyder som om du ikke er helt træt af det!

Altså, hvis du er 3+0, ER du jo gravid! Så ville det jo ca. være en uge siden, ægget blev befrugtet, og man har jo før hørt om nogen, der nærmest brækker sig fra ægget sætter sig fast, så det KAN jo godt være, at du er gravid!

Test om et par dag og HUSK AT OPDATER OS! Jeg er jo frygtelig nysgerrig!

Krydser fingre for at du får det svar, du mest ønsker dig!

både og.... Det ville passe bedre om et par måneder, så de ikke ender med ta have fødselsdag lige op af hinanden. Men altså fra hvornår jeg fik smerter der kunne passe med æggeløsning, så ville jeg have været 3+3 i dag og i forholdt til sidste menses, så kun 3+1, men testen i dag var negativ, så det er nok varmen der driller

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Jeg tænker at du må tage en test - hvis din krop allerede reagerer som om den er så gravid at du kaster op, ville en test så ikke være positiv? Jeg testede selv positiv m Laurits da jeg var 3+1... uh det er spændende. Hvis du altså gerne vil være gravid selvfølgelig...

Har taget en test i dag og den var negativ.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

PeruBaby skriver:

Er der sket noget nyt?

Tog en test i eftermiddags, da jeg vågnede med ømme brystvorter til morgen, men den var negativ.

Anmeld

29. maj 2012

PeruBaby

Anonym skriver:

Tog en test i eftermiddags, da jeg vågnede med ømme brystvorter til morgen, men den var negativ.

Men 3+ er jo også stadig tidligt at teste Pyt med fødselsdage lige op ad hinanden

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

PeruBaby skriver:

Men 3+ er jo også stadig tidligt at teste Pyt med fødselsdage lige op ad hinanden

Det er tidligt ja, men tror nu ikke der er noget. Tænker mere det har været en eller anden form for virus siden jeg fik det godt igen og ikke har haft det på samme måde igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.