coops baby box

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Annana89

Kay skriver:

det gjorde den heller ik på min... så prøvede at bestille den i kærestens mail og vupti... så var den der...

Hmm okamåsen må man ikke kun bestille en pr. Hustand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Kay

pemiro skriver:

Præcis.. Og i realiteten er det jo både tab af tid OG penge (internet fx) for dig.. Og det er da ikk fedt

lige netop...

Anmeld

25. maj 2012

Kay

Annana89 skriver:

Hmm okamåsen må man ikke kun bestille en pr. Hustand?

tror jeg bestilte den i mine forældres adresse... fordi jeg kun kommer i rema når jeg er der oppe da der ik lige ligger en i nærheden af os... skal i altfald hente den i Gilleleje

Anmeld

25. maj 2012

Team Putte

Kay skriver:

fik afvide i brugsen at man kunne få en gratis babybox fra coop ved at bestille den på nettet og så hente den i butikken... men kan INTET finde om det på deres hjemmeside...

nogle der ved hvor man skal bestille den??

Min lillesøs arbejder i Kvickly og de babypakker ER udgået. Måske medarbejderen i brugsen er blevet forvirret hvis de har haft nogle rester stående på lageret? De kunne ihvertfald i min søsters butik bestille en hel palle af de udgåede babypakker som de gev med til kunder der benyttede sig af et ble-tilbud fra pampers..

Jeg har fået en af boksene fordi lillesøs fedtede for chefen Men må indrømme at jeg synes Rema1000's er den bedste jeg har fået

Anmeld

25. maj 2012

Kay

Team Putte skriver:

Min lillesøs arbejder i Kvickly og de babypakker ER udgået. Måske medarbejderen i brugsen er blevet forvirret hvis de har haft nogle rester stående på lageret? De kunne ihvertfald i min søsters butik bestille en hel palle af de udgåede babypakker som de gev med til kunder der benyttede sig af et ble-tilbud fra pampers..

Jeg har fået en af boksene fordi lillesøs fedtede for chefen Men må indrømme at jeg synes Rema1000's er den bedste jeg har fået

glæder mig også til at hente den i rema

og øv at den er udgået... men ja...

Anmeld

25. maj 2012

Team Putte

Kay skriver:

glæder mig også til at hente den i rema

og øv at den er udgået... men ja...

Kan fortælle dig at der var en pakke bleer, en body, Prøve på ammeindlæg og hemo-jern, sut og en balsam (Ikke til baby) så SÅ fed var den altså heller ik

Rema's er der bleer, vådservietter, skumvaskeklude, babybad, bløde plastskeer til grød/mos, sut og en bamse MEGET brugbar box

Anmeld

25. maj 2012

Kay

Team Putte skriver:

Kan fortælle dig at der var en pakke bleer, en body, Prøve på ammeindlæg og hemo-jern, sut og en balsam (Ikke til baby) så SÅ fed var den altså heller ik

Rema's er der bleer, vådservietter, skumvaskeklude, babybad, bløde plastskeer til grød/mos, sut og en bamse MEGET brugbar box

oki

Anmeld

25. maj 2012

pemiro

Kay skriver:

lige netop...

Håber du har fået en ordentlig undskyldning!!!

Anmeld

25. maj 2012

Trolde_mor

bestiller den på deres hjemme side og så kan du hente den i din nærmeste rema

Tusind tak

Anmeld

25. maj 2012

Nadja+Baby+2012

Hvordan får man fat på den fra føtex?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.