coops baby box

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Kay

Rockertand skriver:

Det er ikke den samme - denne er den "normale" fra Babysam.

så kan jeg bedre forstå der kommer en tekst om at jeg kun må få en per hustand... har hentet den fra babysam...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Kay

HeidiW86 skriver:

Man kan ikke få den mere!
Jeg skrev ind til dem og de skrev at de ikke havde dem mere...

hvis jeg får samme svar så klager jeg over at deres medarbejder ikke er ordentligt informeret... at de opfordre en til at gå ind og bestille en vare der ikke findes! så får de mig som hormonella!

Anmeld

25. maj 2012

Kay

pemiro skriver:

JEg søgte på et tidspunkt på den på deres hjemmeside i søgefeltet, og så kom der frem at de ikke længere har den... :/
Havde ellers også hørt SÅ meget godt om den..
Men en veninde der fik barn sidste sommer fik den, så det er nok noget forholdsvis nyt at de ikke længere har den...

oki... det er bare underligt når den medarbejder i brugsen opfordre mig til at bestille den... så skal de dælemer infoirmere deres personale bedre!!

Anmeld

25. maj 2012

pemiro

Kay skriver:

oki... det er bare underligt når den medarbejder i brugsen opfordre mig til at bestille den... så skal de dælemer infoirmere deres personale bedre!!

Ja det må du nok sige...
Oplevede noget lignende i føtex igår hvor man fik lego med hvis man købte to pambers blepakker (tror jeg det var) men ingen medarbejdere var informeret om det, og det var da kun fordi kunden havde medbragt reklame at de troede hende... :/ mærkeligt man ikke informere sine medarbejdere ordentligt så de kan yde en go service

Anmeld

25. maj 2012

Kay

pemiro skriver:

Ja det må du nok sige...
Oplevede noget lignende i føtex igår hvor man fik lego med hvis man købte to pambers blepakker (tror jeg det var) men ingen medarbejdere var informeret om det, og det var da kun fordi kunden havde medbragt reklame at de troede hende... :/ mærkeligt man ikke informere sine medarbejdere ordentligt så de kan yde en go service

øh ja... det er da underligt! jeg klager ialtfald... mine hormoner kan ikke overskue en eller anden plat med delelse fra dem i dag...

Anmeld

25. maj 2012

LotusCPH

Har fået fat på :

1. Babysams pakke (babybox)

2. Føtex : babypakken

3. Apoteket : har jeg fået en minipakke med apotekets cremer til baby x2

4. Matas: en taske med vareprøver og div.

5. Rema1000: stor lækker babypakke

6. MAMA: vareprøve på sut

7. Gyldendahls børnebogsklub: aktivitestæppe + sansebog

( mod at være abb. i tre mdr. og fik nogle gode bøger om børn mod betaling self. 279 md.)

Coop: har mailet mig at de er udgået og ikke kommer igen

Div. babymadsproducenter heg jeg også mailet frem og tilbage med og de er også udgået - samt ønskebørn har heller ikke mere.

Anmeld

25. maj 2012

Masig

Kay skriver:

underligt når en medarbejder i brugsen fortalte mig om den

har lige skrevet en mail til dem....

Ja det virker mærkeligt... Men giv lige en update på deres svar

Anmeld

25. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Ja det virker mærkeligt... Men giv lige en update på deres svar

skal jeg nok

Anmeld

25. maj 2012

pemiro

Kay skriver:

øh ja... det er da underligt! jeg klager ialtfald... mine hormoner kan ikke overskue en eller anden plat med delelse fra dem i dag...

Synes bestemt også du skal klage!!! Det er altså ikke smart gjort

Anmeld

25. maj 2012

Kay

pemiro skriver:

Synes bestemt også du skal klage!!! Det er altså ikke smart gjort

nej... for hvis hun ikke havde sagt npget havde jeg jo ik brugt tid på at lede efter den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.