coops baby box

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.787 visninger
64 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2012

Kay

fik afvide i brugsen at man kunne få en gratis babybox fra coop ved at bestille den på nettet og så hente den i butikken... men kan INTET finde om det på deres hjemmeside...

nogle der ved hvor man skal bestille den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Masig

Kay skriver:

fik afvide i brugsen at man kunne få en gratis babybox fra coop ved at bestille den på nettet og så hente den i butikken... men kan INTET finde om det på deres hjemmeside...

Har vist på et tidspunkt læst noget om at de ikke har den mere, men ved det ikke. Har også selv ledt efter den, men kunne heller ikke finde den...

Anmeld

24. maj 2012

Annana89

Er det ikke kun hvis man er medlem?

Anmeld

24. maj 2012

lio

Jeg kigger med, har heller ikke kunne finde den..

Anmeld

24. maj 2012

Rockertand

Kay skriver:

Jeg tror ikke, at man kan få den mere  - det var ellers langt den bedste af alle babypakkerne. 

Anmeld

24. maj 2012

Kay

Annana89 skriver:

Er det ikke kun hvis man er medlem?

jo... det er det

Anmeld

24. maj 2012

Kay

Rockertand skriver:

Jeg tror ikke, at man kan få den mere  - det var ellers langt den bedste af alle babypakkerne. 

bare underligt når en medarbejder i brugsen fortalte mig om den for et par dage siden

Anmeld

24. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Har vist på et tidspunkt læst noget om at de ikke har den mere, men ved det ikke. Har også selv ledt efter den, men kunne heller ikke finde den...

underligt når en medarbejder i brugsen fortalte mig om den

har lige skrevet en mail til dem....

Anmeld

24. maj 2012

Guldimaven

Jeg har heller aldrig fundet ud af hvordan man gør.. Også selvom jeg har været logget ind med mit medlems kort, kan jeg ikke finde noget om det på hjemmesiden..

Anmeld

24. maj 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Jeg har heller aldrig fundet ud af hvordan man gør.. Også selvom jeg har været logget ind med mit medlems kort, kan jeg ikke finde noget om det på hjemmesiden..

har lige skrevet en mail til dem... for der er mange der siger den ik findes mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.