Åh nej, jeg er bange...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.308 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har læst alt for mange indlæg om dette her, så jeg er ræd og håber, det ikke bliver min tur.

Jeg er ca. 10 uger henne.

Hele natten har jeg haft ondt i underlivet, ala menstruationssmerter.

Der er intet blod endnu, men jeg føler konstant at det er på vej.

Jeg føler også, at mine bryster er mindre ømme end de plejer at være, og er mega ræd for, det hele er ved at gå i sig selv...

Det gør ikke så ondt nu, hvor jeg er stået op og sidder ned. Kan det evt. være bækkenet, eller er det alt for tidligt....? Og hvordan føles det, når man har ondt i bækkenet?

Jeg ved jo godt, hvad jeres svar vil være: Tag den med ro, det behøver ikke betyde noget, osv., men det må ikke ske for mig også!

Skal jeg ringe til lægen? Jeg tænker selv, det vil være formålsløst når jeg ikke er længere henne, eftersom de vist ikke rigtig gør noget for at stoppe en SA i første trimester?

for mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

lio

Du har jo svaret selv, jeg fik også tidligt smerter i underlivet og det er jo klart, livmoderen arbejder jo på fuldtryk, ja allerede nu.

Sender en krammer, for det må da ikke være særlig rart at frygte sådan noget, det tager jo glæden fra dig.

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

Du har jo svaret selv, jeg fik også tidligt smerter i underlivet og det er jo klart, livmoderen arbejder jo på fuldtryk, ja allerede nu.

Sender en krammer, for det må da ikke være særlig rart at frygte sådan noget, det tager jo glæden fra dig.

Sandt nok, men jeg har haft ligamentsmerter fra starten af og dem har jeg taget meget roligt, dette føles bare anderledes.

Jeg håber, det bare er stærke ligamentsmerter...

Mange tak for krammeren 

Anmeld

24. maj 2012

lio

Anonym skriver:

Sandt nok, men jeg har haft ligamentsmerter fra starten af og dem har jeg taget meget roligt, dette føles bare anderledes.

Jeg håber, det bare er stærke ligamentsmerter...

Mange tak for krammeren 

Jeg forstår godt din bekymring, hver gang jeg har følt en ny smerte tnæker jeg "hvorfor nu det? hvad er det" Men starten og slutningen har været værst.

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

Jeg forstår godt din bekymring, hver gang jeg har følt en ny smerte tnæker jeg "hvorfor nu det? hvad er det" Men starten og slutningen har været værst.

Ja det tror jeg også er helt naturligt. Nok især her i starten, hvor man ved, alt kan gå galt. Jeg skal også passe på med at overfortolke kroppens signaler og male fanden på væggen... Det ved min hjerne jo godt, men hold op det er svært at overbevise sig selv om, når man er bange for skrækscenariet.

Nå, tak fordi du gav dig tid til at give et ord med på vejen og hav en dejlig dag!

Anmeld

24. maj 2012

lio

Anonym skriver:

Ja det tror jeg også er helt naturligt. Nok især her i starten, hvor man ved, alt kan gå galt. Jeg skal også passe på med at overfortolke kroppens signaler og male fanden på væggen... Det ved min hjerne jo godt, men hold op det er svært at overbevise sig selv om, når man er bange for skrækscenariet.

Nå, tak fordi du gav dig tid til at give et ord med på vejen og hav en dejlig dag!

Jeg var selv ret god til at ikke frygte noget som helst i starten, synes nærmere andre havde travlt med at minde mig om at jeg jo godt kunne miste det og ikke burde være for glad for tidligt.

Men du må også have en god dag, nyd din graviditet (imens der ikke er smerter)  

Anmeld

24. maj 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Jeg har læst alt for mange indlæg om dette her, så jeg er ræd og håber, det ikke bliver min tur.

Jeg føler også, at mine bryster er mindre ømme end de plejer at være, og er mega ræd for, det hele er ved at gå i sig selv...

Det gør ikke så ondt nu, hvor jeg er stået op og sidder ned. Kan det evt. være bækkenet, eller er det alt for tidligt....? Og hvordan føles det, når man har ondt i bækkenet?

Jeg ved jo godt, hvad jeres svar vil være: Tag den med ro, det behøver ikke betyde noget, osv., men det må ikke ske for mig også!

Skal jeg ringe til lægen? Jeg tænker selv, det vil være formålsløst når jeg ikke er længere henne, eftersom de vist ikke rigtig gør noget for at stoppe en SA i første trimester?

for mig. 

Dine bryster forandrer sig hele tiden og nogle gange kan du mærke det, andre gange kan du ikke, du kan især næsten hele tiden i starten af graviditeten, men så kan det være at det er i perioder du kun mærker det derefter.. sådan har jeg det nu.

og menstruations lignende smerter er din livmoder der vokser og skubber til alt det andet som der bliver mindre plads til...

Hvis indlæg herinde gør dig nervøs ville jeg holde mig væk fra disse og istedet nyde at jeg er gravid og slappe af. hvis det sker så sker det, man bestemmer ikke over naturen, og hvis det sker er det fordi at der er noget galt, så enden lade kroppen om det eller også skal man igennem udskrabning hvis den ikke selv udstøder (altså hvis der skulle være noget galt)

synes du skal tage det helt roligt og tage en dag ad gangen, det har jeg gjort, jeg er mistet 4 gange før men nu er jeg i uge 14.

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kæmpe kram.

Tror sagtens du kan tage det roligt. Det skal nok gå

Anmeld

24. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

for mig. 

Der sker simpelthen såå meget med sin krop , som kun de kloge hoveder forstår , så du skal ikke være nervøs ..
Den forandrer sig hele tiden ..
Jeg havde også rigtig ondt i starten af min graviditet , men tog det stille og roligt , for jeg "vidste" at jeg ikke ville abortere ..^
Jeg vil ikke engang tænke den tanke én gang , for så kan man frygte det resten af graviditeten ..
Nyd det , selvom du måske har ondt .. Vær stolt af din krop forandrer sig , ligesom alle andres   

Anmeld

24. maj 2012

Ma-lu

Anonym skriver:

for mig. 

Jeg kan ikke berolige dig, blot fortælle at du ikke er alene om de tanker , jeg sidder her 2 DAGE før termin, og er stadig nervøs og urolig for om der noget der går galt.!! 

Sender kram og håber selvfølgelig alt er i fineste orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.