Har i fået plads i vuggestue/dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Frej har gået i dagpleje nu i lidt over en måned, han er der ikke hver dag og han er der ikke alt for længe(normalt 10-14 ca.), men han kommer afsted og det er skønt og han har så meget glæde af det og er bare rigtig glad for det..

Jeg startede jo på studie allerede i februar(på halv tid) og er således afsted 2-3 gange om ugen i en 4 timer, det har uden tvivl været rigtig hårdt at starte op på studie igen og hårdt at undvære Frej, men det er nu gået okay indtil videre..Men jeg frygter nu til september, hvor jeg starter fuld tid igen, puuha jeg sys det er svært at finde tiden til at læse og virkelig få det hele til at falde i hak, så hvordan bliver det ikke lige når jeg skal afsted hele ugen og formentlig i flere timer ad gangen også..

Vi har nu også vores pjække dage jeg og Frej, det er jo det dejlige ved studie, man behøver jo ikke altid komme, man kan jo bare blive hjemme og læse..

Og jeg har altså også udnyttet det et par gange nu, til at få nogle timer for mig selv, eller til intensiv læsning og det er bare super skønt..

Neeeej er det rigtigt!  Det kan jeg bare slet ikke forestille mig!  Hehe.

Jeg tror da også, at det bliver rigtigt positivt for Benjamin Han skal jo have krudtet noget energi af og stimuleres og underholdes (også ud over hans mors evner .)
Men lige nu er jeg ikke klar og jeg synes jo han er min lille baby  

Jeg kan godt forestille mig, at det er hårdt med studiet, det er jeg også meget spændt på. Især om jeg får tid til at læse. Og så starter jeg jo direkte på min bachelor - puuuh! 

Til gengæld er jeg færdig i januar! Hurra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

maryjane

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det tænker vi også Dilemmaet var mest omkring de to uger, hvor vi har brug for pasning. Men med hjælp fra familien håber jeg at det kan gå, og vi kan vente med at starte op til august.

Ja, man bliver nok aldrig helt klar til det! hehe.

Aaaah ja det er rigtigt med de to uger der, håber det kommer til at gå op

Anmeld

2. juni 2012

Kofoed.

Anastasia startede 1 maj, da vi jo troede jeg skulle opereres 18 maj. Hun er der 5-6 timer om dagen og hun elsker det.

Men hvis du takkende ja, så ville du jo få juli gratis og han skulle alligevel starte første august til indkøring, så tror jeg havde taget pladsen, holdt ham hjemme to dage i ugen (når der ikke var skole) og ellers nydt de tre fridage, med at passe mig selv og selvfølgelig have ham hjemme på sommerferie.

Anmeld

3. juni 2012

***S***

Vi fik brev i fredags om at William har fået plads i den vuggestue vi ønskede!!!  pr. 1 august!  Men det er jo lige om lidt!!!!!

Puha jeg synes tiden er gået ALT for hurtig og jeg føler mig bestemt ikke klar til at skulle aflevere ham!! Men jeg skal jo starte arbejde igen den 6 august, så må jo bare mande mig op!!  

William er klar til det, han er super glad for andre børn og er meget mild og imødekommende over for fremmede!  Som jeg håber forsætter, så det er nemmere for mig at aflevere ham!

Anmeld

4. juni 2012

morpåthurø

Marius starter i dagpleje d. 1. august. Vi har egentlig pladsen allerede 1 juli, men pga, ferie har jeg valgt at vente. Jeg skal også først tilbage 20. august på arbejde så det er ikke noget problem 

Vi fik at vide for små 3 uger siden at marius har fået dagpleje plads hos den dagplejemor som vores to andre drenge også har gået i og som vi jo synes er fantastisk. Så jeg har det rigtig fint med at  marius skal starte men tiden er bare gået AAALT for hurtigt og tænk det r om 2 måneder han skal starte. Det kan jeg slet ikke forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.