Har i fået plads i vuggestue/dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Jeg ville betale for pladsen, selvom han ikke startede med det samme. Hvis det gir mening, for så er di sikker på at have en til du har brug for den

Har fået plads til 1/8 som planlagt, havde ikke sendt hende afsted før så det er jeg glad for. Synes stadig det er for tidligt, men det vil jeg mok blive ved med  ( dumme stavefejl sorry, mobil..)

Ja det tænker vi også Dilemmaet var mest omkring de to uger, hvor vi har brug for pasning. Men med hjælp fra familien håber jeg at det kan gå, og vi kan vente med at starte op til august.

Ja, man bliver nok aldrig helt klar til det! hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Wow, det var saftsusemig også kort frist!! Vi fik brev allerede for en måned siden om vi havde fået dp plads pr. 1/6 - Så jeg var ude og besøge hende. Vi har dog ferie der, så vi skal først begge to derned med William igen her d. 6/6 for at snakke og sån! .. Og jeg har jo ikke noget job pt, så det haster ikke. Men vi turde ikke takke nej, for tænk hvis så der gik lææænge inden næste plads kom :/

Men kan godt forstå dine tanker. Det blir SÅ hårdt. Men som MaryJane skriver, så ville jeg nok også takke ja og betale.. det kan jo være I kan få lov at starte stille og roligt op, eller i så fald vente

Ja det er meget kort frist! Men jeg havde heller ikke forventet at høre noget før længe over behovsdato (man bor vel i København!  .) hehe.

Men nu har vi heldigvis fået tilbudt den vuggestue vi gerne ville have! Så den satset vi på.

Anmeld

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Hvis I havde boet på Amager, kunne jeg passe ham sammen med Oliver  Hihi, ellers kig på bornibyen.dk - under pasning, der er altså mange private børnepassere, der passer i eget hjem, hvor de passer 3-4 børn, ligesom kommunale DPer 

Jeg har allerede fået tilbudt 3 pladser hos private børnepassere, men nu skal jeg jo gå hjemme med Oliver et års tid

Eeej, det havde været hyggeligt! Nok en smule stressende, men hyggeligt

Vi fik heldigvis lige et nyt brev med den vuggestue vi gerne ville have! Så jeg satser på at vi finder en alternativ løsning for de to uger, og så starter vi ham op til august. En lidt dyr løsning, men jeg er ikke helt klar til, at han skal starte op endnu 

Har du søgt om at passe Oliver selv?  

Anmeld

28. maj 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Det er lavet om i Københavns kommune! Så nu er der ingen fast ferie, blot gæstedagplejer, når ens egen har ferie.

Men nu har vi så fået tilbudt den ønskede vuggestueplads! Så det gør vi i stedet! Og så bliver konklussionen nok, at vi starter ham op 1. august i stedet 

Det er altid dejligt når man få sit første ønske.

Anmeld

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Det er altid dejligt når man få sit første ønske.

Ja præcis! Og så er det 2 minutters gang fra os, det er så dejligt 

Anmeld

28. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Eeej, det havde været hyggeligt! Nok en smule stressende, men hyggeligt

Vi fik heldigvis lige et nyt brev med den vuggestue vi gerne ville have! Så jeg satser på at vi finder en alternativ løsning for de to uger, og så starter vi ham op til august. En lidt dyr løsning, men jeg er ikke helt klar til, at han skal starte op endnu 

Har du søgt om at passe Oliver selv?  

Det forstår jeg godt! Synes selv det er alt for tidligt nu  

Men det lyder som en god løsning, at I venter til august - så har man også lidt mere tid til at vænne sig til tanken

Ja, jeg har søgt - og er også blevet godkendt til det

Anmeld

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Det forstår jeg godt! Synes selv det er alt for tidligt nu  

Men det lyder som en god løsning, at I venter til august - så har man også lidt mere tid til at vænne sig til tanken

Ja, jeg har søgt - og er også blevet godkendt til det

Jeg synes heller ikke de er gamle nok. Jeg kan slet ikke forestille mig, at han kunne være startet nu. Puuh!

Ej hvor dejligt! Det kunne jeg altså også godt have fundet på, hvis ikke jeg skulle tilbage i skole. Det bliver så dejligt for jer 

Anmeld

28. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg synes heller ikke de er gamle nok. Jeg kan slet ikke forestille mig, at han kunne være startet nu. Puuh!

Ej hvor dejligt! Det kunne jeg altså også godt have fundet på, hvis ikke jeg skulle tilbage i skole. Det bliver så dejligt for jer 

Jeg føler bare at Oliver stadig er min lille baby, puha nej - men det er jo en nødvendighed 

Men hvor er det bare dejligt at I kan vente til august! 

Anmeld

28. maj 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Ja præcis! Og så er det 2 minutters gang fra os, det er så dejligt 

Anmeld

28. maj 2012

Frejsmor

Frej har gået i dagpleje nu i lidt over en måned, han er der ikke hver dag og han er der ikke alt for længe(normalt 10-14 ca.), men han kommer afsted og det er skønt og han har så meget glæde af det og er bare rigtig glad for det..

Jeg startede jo på studie allerede i februar(på halv tid) og er således afsted 2-3 gange om ugen i en 4 timer, det har uden tvivl været rigtig hårdt at starte op på studie igen og hårdt at undvære Frej, men det er nu gået okay indtil videre..Men jeg frygter nu til september, hvor jeg starter fuld tid igen, puuha jeg sys det er svært at finde tiden til at læse og virkelig få det hele til at falde i hak, så hvordan bliver det ikke lige når jeg skal afsted hele ugen og formentlig i flere timer ad gangen også..

Vi har nu også vores pjække dage jeg og Frej, det er jo det dejlige ved studie, man behøver jo ikke altid komme, man kan jo bare blive hjemme og læse..

Og jeg har altså også udnyttet det et par gange nu, til at få nogle timer for mig selv, eller til intensiv læsning og det er bare super skønt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.