Frej har gået i dagpleje nu i lidt over en måned, han er der ikke hver dag og han er der ikke alt for længe(normalt 10-14 ca.), men han kommer afsted og det er skønt og han har så meget glæde af det og er bare rigtig glad for det.. 
Jeg startede jo på studie allerede i februar(på halv tid) og er således afsted 2-3 gange om ugen i en 4 timer, det har uden tvivl været rigtig hårdt at starte op på studie igen og hårdt at undvære Frej, men det er nu gået okay indtil videre..Men jeg frygter nu til september, hvor jeg starter fuld tid igen, puuha jeg sys det er svært at finde tiden til at læse og virkelig få det hele til at falde i hak, så hvordan bliver det ikke lige når jeg skal afsted hele ugen og formentlig i flere timer ad gangen også.. 

Vi har nu også vores pjække dage jeg og Frej, det er jo det dejlige ved studie, man behøver jo ikke altid komme, man kan jo bare blive hjemme og læse.. 
Og jeg har altså også udnyttet det et par gange nu, til at få nogle timer for mig selv, eller til intensiv læsning og det er bare super skønt.. 
Anmeld