Mor og meget mere skriver:
Vores nr. tre var en "smutter ", som trodsede alle forhindringer - heldigvis!
Vores dengang yngste var fem måneder og blev ammet fuldt. Jeg havde ikke fået menstruation efter hans fødsel endnu, men vi var meget omhyggelige med at bruge kondom. Jeg fik lagt spiral op 6 måneder efter fødslen, og stod alligevel med en positiv test en måned senere.
Vi antog så, at spiralen havde svigtet, men da jeg blev scannet, viste det sig, at jeg var længere henne end forventet. Jeg er således blevet gravid på trods af kondom og amning, har fået lagt spiral op til et lillebitte foster - hvilket oftest vil fremprovokere en abort - og da jeg netop havde opdaget, jeg var gravid, var jeg i tvivl, om jeg ville gennemføre graviditeten - derfor forsøgte min læge at fjerne spiralen, hvilket også ofte fremprovokerer en abort. Det lykkedes ham ikke, og min mand og jeg overvejede abort, men det kunne jeg ikke få mig selv til.
Da vi havde besluttet at beholde barnet, scannede de mig for at få øje på den her spiral, som kunne være til fare for fosteret, men forsikrede mig for, at den måtte være blevet udstødt, uden at jeg havde opdaget det....
Jeppe blev født hjemme, og vores læge, som deltog, kiggede på moderkagen og hev smilende spiralen frem fra den.
- Vi har aldrig været i tvivl om, at vores yngste bare VILLE til verden!!
Hvor er det en fantastisk historie, sådan en lille basse der bare vil til verden