Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hansen1990 skriver: Hvorfor var "uheldet ude"som man siger?Hvis i da ved det? Havde i glemt 1pille eller 5? Eller brugte i "stå af i roskilde?
Hvorfor var "uheldet ude"som man siger?Hvis i da ved det? Havde i glemt 1pille eller 5? Eller brugte i "stå af i roskilde?
LouiseRH skriver: var løbet tør for p-piller og havde glemt at lægge penge til side sidst på måneden til det - og så var vi jo lidt selv skyld i det Men hvad fanden... har jordens dejligste datter og er mega lykkelig i dag
var løbet tør for p-piller og havde glemt at lægge penge til side sidst på måneden til det - og så var vi jo lidt selv skyld i det Men hvad fanden... har jordens dejligste datter og er mega lykkelig i dag
Hvor mange dage var du uden p-piller ?
AnnaKJ skriver: Tja - jeg havde fået 4 forskellige slags p-piller på et år (apoteket sagde der var det samme i), men åbenbart ikke, for i januar 2009 stod jeg med en positiv test. Min krop var åbenbart blevet "forvirret" over de forskellige mængder hormoner.
Tja - jeg havde fået 4 forskellige slags p-piller på et år (apoteket sagde der var det samme i), men åbenbart ikke, for i januar 2009 stod jeg med en positiv test. Min krop var åbenbart blevet "forvirret" over de forskellige mængder hormoner.
Hånden på hjertet, så tænkte jeg mig bare ikke om.
Jeg havde fået lavet et keglesnit kort tid inden og derved kom der rod i min mens (Jeg havde det samtidig med jeg blødte efter indgrebet)
Jeg havde taget p-piller indtil kort tid før jeg var sammen med min søns biofar og så glemte jeg helt ærligt i kampens hede at jeg ikke længere tog dem.
Hansen1990 skriver: Jeg får normalt lindynette men har flere gange fået erstatninger som er billigere. Så har prøvet 2 forskellige mærker Plus Lindynette men mener at lægen eller apoteket sagde at de indeholder præcist det samme så bliver man gravid er det ikk derfor.men troede sku ikk de havde forskellige indhold af hormon
Jeg får normalt lindynette men har flere gange fået erstatninger som er billigere. Så har prøvet 2 forskellige mærker Plus Lindynette men mener at lægen eller apoteket sagde at de indeholder præcist det samme så bliver man gravid er det ikk derfor.men troede sku ikk de havde forskellige indhold af hormon
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128