jer som blev gravid ved et uheld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.892 visninger
40 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

1990h

Hvorfor var "uheldet ude"som man siger?

Hvis i da ved det? Havde i glemt 1pille eller 5?
Eller brugte i "stå af i roskilde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

LouiseRH

var løbet tør for p-piller og havde glemt at lægge penge til side sidst på måneden til det - og så var vi jo lidt selv skyld i det
Men hvad fanden... har jordens dejligste datter og er mega lykkelig i dag

Anmeld

23. maj 2012

morbibi

Hansen1990 skriver:

Hvorfor var "uheldet ude"som man siger?

Hvis i da ved det? Havde i glemt 1pille eller 5?
Eller brugte i "stå af i roskilde?

Tjah, her har jeg været på p-piller 2 gange og alligevel blevet gravid. Og en kobberspiral smuttede ud og roskilde og sidst men ikke mindst, lillepigen jeg venter nu, skulle slet ikke kunne laves, da jeg var i overgangsalderen (testet via blod) og på medicinering og bla bla hvordan man end forklarer det.

Anmeld

23. maj 2012

Kofoed.

Uheld og uheld, semiplanlagt kalder vi det.

Skulle testes for pco og måtte ikke tage hormoner i 3 måneder op til, så aftalte vi, at jeg ikke skulle på pillerne igen, så ikke er uheld som sådan, men oping gik du da

Anmeld

23. maj 2012

AnnaK89

Tja - jeg havde fået 4 forskellige slags p-piller på et år (apoteket sagde der var det samme i), men åbenbart ikke, for i januar 2009 stod jeg med en positiv test.

Min krop var åbenbart blevet "forvirret" over de forskellige mængder hormoner.

Anmeld

23. maj 2012

1990h

He He man kan vel kalde det held i uheld

Anmeld

23. maj 2012

mpr

LouiseRH skriver:

var løbet tør for p-piller og havde glemt at lægge penge til side sidst på måneden til det - og så var vi jo lidt selv skyld i det
Men hvad fanden... har jordens dejligste datter og er mega lykkelig i dag

Hvor mange dage var du uden p-piller ?

Anmeld

23. maj 2012

1990h

AnnaKJ skriver:

Tja - jeg havde fået 4 forskellige slags p-piller på et år (apoteket sagde der var det samme i), men åbenbart ikke, for i januar 2009 stod jeg med en positiv test.

Min krop var åbenbart blevet "forvirret" over de forskellige mængder hormoner.

Jeg får normalt lindynette men har flere gange fået erstatninger som er billigere. Så har prøvet 2 forskellige mærker Plus Lindynette men mener at lægen eller apoteket sagde at de indeholder præcist det samme så bliver man gravid er det ikk derfor.

men troede sku ikk de havde forskellige indhold af hormon

Anmeld

23. maj 2012

132319

Hånden på hjertet, så tænkte jeg mig bare ikke om.

Jeg havde fået lavet et keglesnit kort tid inden og derved kom der rod i min mens (Jeg havde det samtidig med jeg blødte efter indgrebet)

Jeg havde taget p-piller indtil kort tid før jeg var sammen med min søns biofar og så glemte jeg helt ærligt i kampens hede at jeg ikke længere tog dem.

Anmeld

23. maj 2012

AnnaK89

Hansen1990 skriver:

Jeg får normalt lindynette men har flere gange fået erstatninger som er billigere. Så har prøvet 2 forskellige mærker Plus Lindynette men mener at lægen eller apoteket sagde at de indeholder præcist det samme så bliver man gravid er det ikk derfor.

men troede sku ikk de havde forskellige indhold af hormon

Det var ihvertfald min læges forklaring på det
Så må du jo tro det eller lade være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.