jer som blev gravid ved et uheld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

LouiseRH

Chel1992 skriver:

Hvor mange dage var du uden p-piller ?

jamen tog den sidste pakke og kom så i tanke om at jeg ikke havde penge til en ny og 1, 2, 3 så var jeg gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

mpr

LouiseRH skriver:

jamen tog den sidste pakke og kom så i tanke om at jeg ikke havde penge til en ny og 1, 2, 3 så var jeg gravid

Men fik du slet ikke en ny pakke eller ?

Anmeld

23. maj 2012

LouiseRH

Chel1992 skriver:

Men fik du slet ikke en ny pakke eller ?

Nej

Anmeld

23. maj 2012

mpr

LouiseRH skriver:

Nej

Okay så forstod jeg det bedre

Anmeld

23. maj 2012

LouiseRH

Chel1992 skriver:

Okay så forstod jeg det bedre

Hehe :b
Men vi prøvede(!!) at være forsigtige og ville "stå af i Roskilde" - men ups ups
Vi havde kun sex 2 gange i løbet af den cyklus med 14 dages mellemrum og terminen passede med at Isabella blev lavet i 1.omgang - så må nok være mere forsigtig en anden gang xD

Anmeld

23. maj 2012

1990h

AnnaKJ skriver:

Det var ihvertfald min læges forklaring på det
Så må du jo tro det eller lade være.

Ja nogle gange kan man blive overrasket over at man kan få forskellige svar fra vores læger!

Men der er sku ikk noget at sige til hvis kroppen går i udu af at skifte ppiller hele tiden.

Tror jeg i morgen ville tjekke indlægs sedler på nettet på de typer piller også samligne indhold. Så kan man da selv modbevise at de er forskellige hvis apoteket siger det modsatte næste gang de sælger kopierne

Anmeld

23. maj 2012

mpr

LouiseRH skriver:

Hehe :b
Men vi prøvede(!!) at være forsigtige og ville "stå af i Roskilde" - men ups ups
Vi havde kun sex 2 gange i løbet af den cyklus med 14 dages mellemrum og terminen passede med at Isabella blev lavet i 1.omgang - så må nok være mere forsigtig en anden gang xD

haha så er det heller ikke nemt Men kender det godt det med at glemme at få købt en pakke xD opdagede det først efter jeg havde taget min pause så gik 3 dage efter pausen uden p-piller Vi går dog ud fra at der ikke er sket noget selvom vi havde sex 3 gange xD Men kom da på p-piller igen efter 3'de dagen

Anmeld

23. maj 2012

LouiseRH

haha så er det heller ikke nemt Men kender det godt det med at glemme at få købt en pakke xD opdagede det først efter jeg havde taget min pause så gik 3 dage efter pausen uden p-piller Vi går dog ud fra at der ikke er sket noget selvom vi havde sex 3 gange xD Men kom da på p-piller igen efter 3'de dagen

ja okay Ville nok teste næste gang mens skal komme alligevel :b

Anmeld

23. maj 2012

mpr

LouiseRH skriver:

ja okay Ville nok teste næste gang mens skal komme alligevel :b

tror jeg også lige jeg gør, bare for at være 100% sikker

Anmeld

23. maj 2012

LouiseRH

Chel1992 skriver:

tror jeg også lige jeg gør, bare for at være 100% sikker

nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.