så jeg vært til scanning:)!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Heidi.

Tynen skriver:

Eller www.netbaby.dk

Ja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

A.

helt ærlig hvad er det du har gang i? har så ondt af dig og den lille du virker så UMODEN at det er faktisk utrolig at du skal ha´ barn snart hvad fanden vil du stille op med den du aner ikke noget om livet eller ja du aner slet ikke noget..
sorry men nu gider ikke holde det tilbage efter vi alle har altid svaret på dine indlæg og prøvede hjælpe fik vi altid skæld ud..nøj stakkels dig og barnet håber også at du har god netværk for du kan slet ikke klare det..

Anmeld

22. april 2009

Heidi.

agnieszka skriver:

helt ærlig hvad er det du har gang i? har så ondt af dig og den lille du virker så UMODEN at det er faktisk utrolig at du skal har barn snart hvad fanden vil du stille op med den du aner ikke noget om livet eller ja du aner slet ikke noget..
sorry men nu gider ikke holde det tilbage efter vi alle har altid svaret på dine indlæg og prøvede hjælpe fik vi altid skæld ud..nøj stakkels dig og barnet håber også at du har god netværk for du kan slet ikke klare det..

Jeg er FULDSTÆNDIG ENIG.

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Eva skriver:

Tror du har oprettet de første hundrede indlæg om alverdens spørgsmål....og når så vi fortæller dig et faktum hvor du ikke spørger og hvor du tager helt fejl, så mener du vi er negative.
Det er en kedelig måde og virkelig for mig et tegn på at du er meget ung...tag da imod og lad være med at tage alt som nagativt.
Kan slet ikke følge dig og synes det er synd for dig hvis du virkelig går og føler at alle er dig imod.
Eva

Meget meget meget enig

Anmeld

22. april 2009

Findusinde

Fosterets kønsdele er stadig under udvikling. Drengefostre begynder at danne mandligt kønshormon, og hos piger indeholder æggestokkene nu millioner af primitive æganlæg. De ydre kønsorganer er også synlige, omend ikke færdigudviklede, men kan endnu ikke ses ved en ultralydsscanning.

Jeg blir snart fuldkommen vanvittig på dig og dine indlæg! Helt ærligt!!! Vi gør det bedste vi kan for at svare på dine MANGE spørgsmål, og forsøger at give dig ro i sindet, men du hidser dig op og skaber en rigtig rigtig røv irriterende stemning næsten hver eneste gang du svare en person som har svaret på dine indlæg!
Jeg er SÅ enig med mange af jer piger, jeg håber satme også hun har et godt netværk!

Termin.. Det er virkelig rart at alt er som det skal være! Men som mange har svaret dig herinde, du kan på ingen måde se hvilke køn barnet har endnu... Du kan have dine fornemmelser, det tror jeg vi alle har.... Teksten jeg har sat ind er fra det der står i gravidtetens uge 13... Det hænger ikke helt sammen med hvad du fortæller...

Såååå hvis du ikke vil have vores svare på dine spørgsmål.. Så find et andet sted at debatere.....

Anmeld

22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lad os lade den ligge her.. vi er vist allesammen frustrerede på den ene eller den anden måde, men der er ingen grund til at vi kører rundt i det samme hele tiden...
Dem der har lyst til at svare hende, kan svare, vi andre kan lade være..
knus Caroline, som gerne vil bibeholde en god stemning herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.