så jeg vært til scanning:)!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

christinam

Eva skriver:

Held og lykke til dig og ikke mindst din lille kommende baby...jeg sidder her med en knude i maven, håber at I har et godt netværk og en masse mennesker som hjælper jer når I er to. Hvis du synes det er hårdt nu, at "alle" er imod dig og bare skal holde sig væk, så er det intet imod hvad du kommer til at stå med om ½ år...
Det her er det første indlæg jeg har svaret på af dine og du giver mig ikke lyst til at svare på flere.
Hvorfor er du så gal??
Eva

gider du lade værd med og skrive tak, folk som kigger på min alder hold diiq væk!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Sweet1978

Super at alt er ok, jeg blev også super glad begge gange jeg fik det konstateret. Tror kun man kan være helt sikker på kønnet, hvis man får lavet en 3D scanning, men den skal man jo selv betale for.

Som jeg husker det er scanningen også den første rigtige bekræftelse på at der faktisk er liv, de første par måneder er der jo lidt uvirkeligt, fordi man ikke mærker noget. Men efter mine scanninger, blev det ligesom virkeligt.

P.S. Scanningsbilleder af mine tøser, i deres "barnets bog", hvis nogen tør kigge.

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

termin24okt skriver:

gider du lade værd med og skrive tak, folk som kigger på min alder hold diiq væk!!!!

Man behøver ikke kikke på din alder for at vide du er ung....!!!! Og så synes jeg måske, nu du skal have barn og gerne vil behandles som en der ikke er FOR ung, at du skulle til at opføre dig derefter....tsk tsk...

Anmeld

22. april 2009

christinam

Eva skriver:

Man behøver ikke kikke på din alder for at vide du er ung....!!!! Og så synes jeg måske, nu du skal have barn og gerne vil behandles som en der ikke er FOR ung, at du skulle til at opføre dig derefter....tsk tsk...

B!

Anmeld

22. april 2009

Kloster

Eva skriver:

Held og lykke til dig og ikke mindst din lille kommende baby...jeg sidder her med en knude i maven, håber at I har et godt netværk og en masse mennesker som hjælper jer når I er to. Hvis du synes det er hårdt nu, at "alle" er imod dig og bare skal holde sig væk, så er det intet imod hvad du kommer til at stå med om ½ år...
Det her er det første indlæg jeg har svaret på af dine og du giver mig ikke lyst til at svare på flere.
Hvorfor er du så gal??
Eva

Jamen Eva da!!!
Som vi to dog kan blive enige for tiden... Hvad sker der da
Jeg er fuldstændig enig med dig her også. Jeg håber VIRKELIG også at Termin24okt har et godt netværk. For det hun er igennem nu, er den NEMMESTE del i resten af hele hendes liv.

Og til Termin24okt: Så vil jeg håbe, du skifter attitude, får modenhed og MEGA meget tålmodighed over de næste 6 måneder. Ellers frygter jeg godt nok for dig og dit lille barn.

Ønsker ikke at svare på flere af dine indlæg.
Må bruge min erfaring med børn, som mor, kvinde og kone på andre positive og modtagelige indlæg.

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

22. april 2009

Stumpen

termin24okt skriver:

Kære kære termin24okt.

Du giver mig altså lyst til at skrive: HOLD SÅ KÆFT MED DEN ALDER, men omformulerer det lige til noget mere konstruktivt...
Som før skrevet så er du altså den eneste herinde der kommentere din alder!!!!
Eva skrev at det var tydeligt at læse at du er en ung mor og gu er du da så, men en ung mor kan være en ligeså god en mor som en på 30, det handler om hvor moden man er..

Noget helt andet er at får du at vide at du skal have en pige, kan der stadig godt komme en dreng ud, da stenene ikke falder lige hurtig ned ved nogen drengebørn som andre.. Ved ikke hvornår man kan være sikker på at skønnet på kønnet er det rigtige.. Ved bare at min fars nabo havde fået at vide at hun fik en pige og værelset var lyserødt, da de kom hjem med en dreng...

Men godt at din baby har det godt og krydser fingre for at det forbliver sådan..

Anmeld

22. april 2009

Heidi.

termin24okt skriver:

nå hvorfor sage min hende der scanningede mig så idag at jeg ku se det muligvis når jeg skal til scanning igen i uge 16Q!!!! og er så ligeglad med min alder hold jer nu bare væk!!!

Ja MULIGVIGVIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men det er IKKE sikkert...... Overhovedet ikke...... Før du føder.. Gider du ikke lade være med at skrive alle de dumme ting du gør....................... sorry.. Men nu koger mig pis.

Anmeld

22. april 2009

Heidi.

Ja MULIGVIGVIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men det er IKKE sikkert...... Overhovedet ikke...... Før du føder.. Gider du ikke lade være med at skrive alle de dumme ting du gør....................... sorry.. Men nu koger mig pis.

Anmeld

22. april 2009

Heidi.

Jeg er virkelig ked af det.. Men du skriver hele tiden meget underlige ting. Du gider ikke høre på vores erfaring, og du er ret så klog.. Må jeg foreslå dig denne side.. www.ungmor.dk Når nu du selv er så fokuseret på din alder.

Anmeld

22. april 2009

Tynen

Heidi-Godsk skriver:

Eller www.netbaby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.