så jeg vært til scanning:)!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Man burde kunne se kønnet i uge 18...men er enig med jer andre i at man ikke kan se det på nf-scanningen!! er ikke engang hos alle man kan se kønnet på i uge 18.... så det kan vist kun være gisninger omkring kønnet, men godt at alt ser fint ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

christinam

kan i kun se negavitvt så lad værd med ig kig i mine inlæg tak!!!! gider ikk høree på jers ja hele tiden forhånd tak

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

termin24okt skriver:

kan i kun se negavitvt så lad værd med ig kig i mine inlæg tak!!!! gider ikk høree på jers ja hele tiden forhånd tak

Tror du har oprettet de første hundrede indlæg om alverdens spørgsmål....og når så vi fortæller dig et faktum hvor du ikke spørger og hvor du tager helt fejl, så mener du vi er negative.
Det er en kedelig måde og virkelig for mig et tegn på at du er meget ung...tag da imod og lad være med at tage alt som nagativt.
Kan slet ikke følge dig og synes det er synd for dig hvis du virkelig går og føler at alle er dig imod.
Eva

Anmeld

22. april 2009

Kloster

termin24okt skriver:

Hej.
Jeg ser skam ikke negativt, men bliver en smule harm, når du påstår noget, der ikke er realistisk.
Et godt råd: Prøv at læse "uge for uge" og en masse graviditetsbøger og blade.

VENLIG hilsen
Kloster

Anmeld

22. april 2009

MaleneG

Der menes jo intet ondt i det der bliver sagt, men da teorien og videnskaben siger at man ikke kan kønsbestemme barnet så tidligt, er det jo klart folk stiller spørgsmålstegn ved hvorvidt det er en dreng.
selvfølgelig kan det godt ligne en dreng, det skal vi andre jo ikke kunne sige, men derfra til så at sige at barnet med 90% sikkerhed er en dreng, der er jo ganske langt.

Anmeld

22. april 2009

LauraLW

termin24okt skriver:

Prøv dog at læs hvad du selv skriver! Det er jo helt imponerende...
Vend den om... hvis du ikke kan tåle at folk svarer på en DEBAT, så LAD VÆRE MED AT OPRETTE ET DEBATINDLÆG!

Anmeld

22. april 2009

christinam

nå hvorfor sage min hende der scanningede mig så idag at jeg ku se det muligvis når jeg skal til scanning igen i uge 16Q!!!! og er så ligeglad med min alder hold jer nu bare væk!!!

Anmeld

22. april 2009

MaleneG

termin24okt skriver:

nå hvorfor sage min hende der scanningede mig så idag at jeg ku se det muligvis når jeg skal til scanning igen i uge 16Q!!!! og er så ligeglad med min alder hold jer nu bare væk!!!

Jeg tror du måske skal overveje, hvorvidt det her er "stedet" for dig at debattere, da du ikke ligefrem vækker venligheds tonen frem i folk.

Anmeld

22. april 2009

eliasogmor

lyder vildt at i kunne se kønnet nu når babyen er mellem 41 og 56 mm nu.....

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

termin24okt skriver:

Held og lykke til dig og ikke mindst din lille kommende baby...jeg sidder her med en knude i maven, håber at I har et godt netværk og en masse mennesker som hjælper jer når I er to. Hvis du synes det er hårdt nu, at "alle" er imod dig og bare skal holde sig væk, så er det intet imod hvad du kommer til at stå med om ½ år...
Det her er det første indlæg jeg har svaret på af dine og du giver mig ikke lyst til at svare på flere.
Hvorfor er du så gal??
Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.