I bad efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

norenberg

Ved min alm fødsel gik jeg i bad en time efter mens farmand gav knægten tøj på og en time senere sad vi hjemme ved mine forældre til aftens kaffe da vi skulle hente storesøster....sidste gan fik jeg akut kejsersnit om eftermiddagen og var oppe næste morgen kl 7 og tage bad....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

mpr

Annana89 skriver:

Jeg frygter det også en smule for jeg skal helelr ikek gå ret meget med bind før de genere mig og jeg får rød og sviende hud af det Så flere uger med bind konstant virker ikke ret lovende! Men må bare se hvordan det går og så skifte virkelig tit så de ikek når og bliver for våde!

Det er nok ret relevant at man skal skifte bind rimelig tit

Men håber du finder en løsning Så at du skulle føde her til juli så held og lykke med det hele

Anmeld

23. maj 2012

L&V

samantha1986 skriver:

Hvad så når man skal tisse eller lave. Gør det ikke ondt?

Jo rimelig meget . men havde os 2 -3 grad bristninger og utrolig hård mave.. virkelig dårlig kombi

Anmeld

23. maj 2012

132319

samantha1986 skriver:

Satser på at alt er som det skal være og vi derfor kan nøjes med en overnatning. Men man kunne godt vente med badet til man kom hjem? Man kan jo tage tingene med og så se hvordan man har det og om man har lyst til at bade der

Ja, det er helt op til dig selv om du vil i bad eller ej

Anmeld

24. maj 2012

Maja_4000

Jeg fik pks , men jeg var i bad morgenen efter

Anmeld

24. maj 2012

MaleneJensen

samantha1986 skriver:

Hvor mange af jet var i bad mens i var på sygehuset efter fødslen. Tænker her om i var i bad mens i var indlagt et døgn? Eller ventede i til i kom hjem?

Jeg fødte en torsdag morgen og var i bad torsdag aften

Anmeld

28. maj 2012

Frk Mig

samantha1986 skriver:

Hvor mange af jet var i bad mens i var på sygehuset efter fødslen. Tænker her om i var i bad mens i var indlagt et døgn? Eller ventede i til i kom hjem?

Da vi fik den første var jeg i bad dagen efter om morgen, jeg fødte kl 18.25 men kom først over på patient hotellet kl midnat og ville bare sove da jeg ikk havde sovet i 2½ døgn, så var i bad kl 8 om morgen. Med den lille var jeg i bad om aften hvor jeg fødte kl 15.17 og var i bad kl 21

Anmeld

28. maj 2012

ano14316

Annana89 skriver:

Jeg kan detsværre ikke svare på dit spørgsmål da jeg er førstegangsgravid men jeg selv håber virkelig at jeg kan komme i bad MEGET hurtigt efter fødslen! altså så snart vi kommer ned på barselsgangen.

Jeg HADER at føle mig svedig, beskidt osv. så jeg VIL i bad så hurtigt som muligt.

haha.. ej undskyld.. men bare vent til du har født, og ligger med din lille guldklump på mavsen, så er det pludselig ikke så vigtig om man lufter lidt af sved... Det er så fantastisk..

Anmeld

28. maj 2012

Muhmi

samantha1986 skriver:

Jeg var i bad om aftenen på patienthospitalet og NØØØØØØJ hvor var det dejligt at stå i en halv time/tre kvarter og bare baaaaade på en andens regning haha... Og så også det der med at man lige bliver vasket ren for alt det der fødsel... Det var nu rart!

Anmeld

28. maj 2012

Jibbe

Chel1992 skriver:

Ja det er også det jeg tænker, for jeg får sår skorper bare hvis jeg går med bind 2 dage i min mens... :s hvilket jeg er nød til at gøre om natten

Så 6 uger med bind konstant og hvis det skulle syes så ville det da bare blive et h*lvede hvis jeg skulle gå med det

Har du overvejet stofbind? De er vist noget mere skånsomme mod huden dernede. Du skal så vaske dem selv - så vidt jeg ved men mon man ikke overkommer det i forhold til at få nye sår dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.