Anonym skriver:
Nej tror ikke det har noget med stoffer at gøre, da han altid er hjemme og spiller computer går heller aldrig rigtig til fester eller lign. Hvis der er noget han mangler plejer han at få penge, så tror ikke det ligger i det.
Måske er det barnligt, men jeg synes bare at det er ubehageligt at jeg ikke kan ha mine ting i fred. At jeg ikke kan ha nogle penge liggende i en pung, i en skuffe i mit soveværelse uden at det bliver snuppet. Måske jeg overreagerer, men lige nu er jeg ret så arrig
Undskyld men hvad havde du lige gjort, hvis det var dit eget barn, havde du så også haft lyst til at pakke dine ting ?
Herre gud, det er kun penge, de kan erstattes, var jo værre hvis det netop var ejendele han havde taget, smykker eller lignende.
Tror de fleste børn eller unge har prøvet det, og mange tænker måske ikke så meget over det, eller betydningen for at de penge mangler.
Jeg havde nok i fællesskab med min mand eller selv taget en seriøs snak med sønnen og givet passende straf, feks stuearrest. Uanset hvad straffen blev, skulle han selvfølgelig betale hver en krone tilbage
Håber det hele løser sig
Anmeld