Jeg bor sammen med min kæreste der har en søn på 15, der bor hos os. Min kæreste har været væk med sit arbejde i et par dage. Imorges tog jeg tidligt afsted på mit arb og sønnen var stadig hjemme.
Da jeg kom hjem ca 13.30, var sønnen stadig i skole, men da jeg gik ind i mit soveværelse opdagede jeg at en af mine skuffer ikke var lukket i. Det undrede jeg mig lidt over, da jeg ikke selv havde været i den om morgenen. Da jeg gik over for at lukke den opdagede jeg at der manglede ca 1000kr som jeg havde haft liggende i en lille pung.
Min kæreste kommer først sent hjem i aften. Jeg er virkelig vred, sur, skuffet og ked af det. Jeg har ikke konfronteret sønnen endnu, da jeg synes at hans far også skal være indover.
Jeg har sendt min kæreste en sms hvor jeg skrev det. Hans svar var om sønnen havde haft venner med hjemme, da han ikke kunne forestille sig at han kunne finde på sådan noget (men det tror forældre vel aldrig deres børn kan). Men der har ikke været andre herhjemme end mig og sønnen.
Lige nu har jeg mest lyst til at pakke min taske og flytte. Ved ikke om jeg kan bo i et hus med en dreng der går i mine skuffer og tager mine penge. Havde han taget en 100 kr seddel havde jeg måske aldrig opdaget det, men at tage rub og stub af 1000kroner synes jeg er meget voldsomt.
Hva' synes I????
Anmeld