Til jer der har faaet kejsersnit...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Babydreams

Jeg fik planlagt kejsersnit, da min basse havde valgt at ligge med numsen ned ad!
Det var ved et tilfælde det blev opdaget, da jeg havde fået af vide at han stod med hovedet ned ad, og stod fast, men en scanning viste noget andet, jeg blev indstillet til et vendingsforsøg som desværre mislykkede, og skulle derfor have kejsersnit..

Jeg håber så inderligt at den næste jeg får, bliver en normal fødsel, for hold da k**t hvor jeg dog havde ondt bagefter

Vi skulle møde ind på barselsgangen klokken 8, torsdag morgen, fik af vide jeg først ville komme til en gang over middag, men lige pludselig klokken 9.15 blev jeg hentet, og Shit jeg blev nervøs, men jeg kom ind og fik lagt drop, og fik stikket i ryggen, jeg mærkede absolut intet til det stik.. jeg kunne vippe med mine tæer under hele operationen, men jeg kunne ikke mærke noget, min lille Lucas var ude 10.05 og klokken 10.30 blev vi kørt på fødegangen, hvor jeg lå til jeg var klar til at komme tilbage til stuen!

Selve kejsersnitet var fantastisk roligt, og følte mig tryg hele vejen igennem, men smerterne bagefter var virkelig voldsomme for mig, men jeg er en stædig pige, så vi blev udskrevet lørdag, men hvor var jeg glad for at jeg ikke stod alene med et lille barn, fordi det var en kamp at komme op af sengen, bare at gå rundt var nogle gange en kamp .. jeg fik smertestillende i form af hovedpine piller, kunne ikke tåle morfin, og heller ikke det andet de gav mig (husker ikke lige hvad det var)
Håber ikke jeg har skræmt dig, tror det meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan man har det bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

maria_wlt

Gravid2012 skriver:

okay og havde du mange smerter bagefter, eller ?

Ja jeg havde smerter bagefter... Men synes selv at jeg god til smerter så det var ikke slemt.. Det føles mere som om at jeg havde fået et kraftigt spark i maven..

Men det er en stor operation ikke at forglemme så vær rolig bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.