Jm besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Nej og bare vent... Inden længe kommer der et lille vidunder ud, og så keder du dig helt sikkert ikke længere

Præcis!

Vi glæder oz til hun melder sin ankomst Det bliver et dejligt afbræk i den til tider lidt trivielle hverdag Synes godt nok ventetiden er ved at være lang nu vi er så tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Præcis!

Vi glæder oz til hun melder sin ankomst Det bliver et dejligt afbræk i den til tider lidt trivielle hverdag Synes godt nok ventetiden er ved at være lang nu vi er så tæt på

Det er faktisk lidt sjovt det med at være utålmodig...
Jeg kan normalt aldrig vente på noget osv.. Men nu her med at han skal komme ud til os, det er jeg slet ikke utålmodig over.. Kunne snildt vente en måned ekstra.. På trods af jeg flæder mig som et lille barn til jul... Det er alt for mærkeligt hehe...
Jeg bilder dog mig selv ind at det må være fordi jeg har alle mine eksaminer også, så måske tager den største koncentration

Anmeld

26. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det er faktisk lidt sjovt det med at være utålmodig...
Jeg kan normalt aldrig vente på noget osv.. Men nu her med at han skal komme ud til os, det er jeg slet ikke utålmodig over.. Kunne snildt vente en måned ekstra.. På trods af jeg flæder mig som et lille barn til jul... Det er alt for mærkeligt hehe...
Jeg bilder dog mig selv ind at det må være fordi jeg har alle mine eksaminer også, så måske tager den største koncentration

Årh ja det må være fordi du har masser at tage dig til Ellers er det fordi du håber at gå over tid pga. dine eksamener

Anmeld

26. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Årh ja det må være fordi du har masser at tage dig til Ellers er det fordi du håber at gå over tid pga. dine eksamener

Det er nok en blanding af det hele hehe..
Når nu han ikke synes han vil komme sådan lige nu og her, så
Må han altså vente til tidligst den 7. Om aftenen.. Basta

Anmeld

26. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det er nok en blanding af det hele hehe..
Når nu han ikke synes han vil komme sådan lige nu og her, så
Må han altså vente til tidligst den 7. Om aftenen.. Basta

Basta bum!

Har hele tiden haft en fornemmelse af at jeg ville føde før tid, omkring uge 36, men på onsdag er jeg 37 uger og der er ik opsejling til noget som helst, så tror sgu oz jeg ender med at gå over tid

Anmeld

26. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Basta bum!

Har hele tiden haft en fornemmelse af at jeg ville føde før tid, omkring uge 36, men på onsdag er jeg 37 uger og der er ik opsejling til noget som helst, så tror sgu oz jeg ender med at gå over tid

Uh ja så skal det da til at være
Jeg har den sidste uges tid fået en fornemmelse af at jeg maks går et par dage over termin.. Så er spændt på at se om det holder.. Har 12 dage til termin, så kunda være fint at føde
Om 14

Anmeld

26. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Basta bum!

:O
Har kun 11 dage til termin :O

Anmeld

26. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

:O
Har kun 11 dage til termin :O

Hehe det er skægt med de fornemmelser, men tror oz kun det bliver værre i varmen hvis man går meget over tid.. Har hørt man kan blive enormt utilpas

Anmeld

26. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hehe det er skægt med de fornemmelser, men tror oz kun det bliver værre i varmen hvis man går meget over tid.. Har hørt man kan blive enormt utilpas

Ja det har jeg også hørt.. Der er også mange der spørg mig om jeg ikke er ved at være træt af at være gravid nu det er så varmt.. Men det generer mig heldigvis ikke
Får en lille bitte smule vand i fødderne men det er så også det.. Har da alligevel fået solbadet lidt mens jeg har arbejdet i vores kolonihave jubii

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja det har jeg også hørt.. Der er også mange der spørg mig om jeg ikke er ved at være træt af at være gravid nu det er så varmt.. Men det generer mig heldigvis ikke
Får en lille bitte smule vand i fødderne men det er så også det.. Har da alligevel fået solbadet lidt mens jeg har arbejdet i vores kolonihave jubii

Årh må sgu være lækkert! Jeg har svedt som et svin de sidste mange dage og solbadning kan jeg slet ik holde ud Kan godt frygte lidt at man slet ik når at få nydt solen fordi det er SÅ varmt!

Forresten har vi ikke kunnet finde hjul med den der belægning til erstatning for vores lufthjul på barnevognen.. Havde det på fornemmelsen fordi hjulene foran jo er mindre end dem bagpå Tilgengæld har kæresten været snedig og skaffet en belægning man selv kan ligge i hjulet mellem dæk og slange, så det skulle gerne give samme beskyttelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.