Jm besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Årh må sgu være lækkert! Jeg har svedt som et svin de sidste mange dage og solbadning kan jeg slet ik holde ud Kan godt frygte lidt at man slet ik når at få nydt solen fordi det er SÅ varmt!

Forresten har vi ikke kunnet finde hjul med den der belægning til erstatning for vores lufthjul på barnevognen.. Havde det på fornemmelsen fordi hjulene foran jo er mindre end dem bagpå Tilgengæld har kæresten været snedig og skaffet en belægning man selv kan ligge i hjulet mellem dæk og slange, så det skulle gerne give samme beskyttelse

Godt at i fandt en anden løsning til hjulene, for det er sku mange penge man kan spare...

Ja jeg har godt hørt at mange virkelig har det slemt indenne ede.. Jeg håber det bliver bedre nu hvor vejret skal til at blive lidt køligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Godt at i fandt en anden løsning til hjulene, for det er sku mange penge man kan spare...

Ja jeg har godt hørt at mange virkelig har det slemt indenne ede.. Jeg håber det bliver bedre nu hvor vejret skal til at blive lidt køligere

Jah det er lækkert at få det fikset

Synes det har været okay i nat og i dag med varmen men alt står oz åbent herhjemme og kæresten har købt ekstra ventilator til soveværelset

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jah det er lækkert at få det fikset

Synes det har været okay i nat og i dag med varmen men alt står oz åbent herhjemme og kæresten har købt ekstra ventilator til soveværelset

Vi har også gennemtræk her (vi bor i taglejligheden, så der er altid mega varmt)... Men i nat måtte jeg da dække mig helt til med min elskede dyne, for det var jo ligefrem køligt..

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Vi har også gennemtræk her (vi bor i taglejligheden, så der er altid mega varmt)... Men i nat måtte jeg da dække mig helt til med min elskede dyne, for det var jo ligefrem køligt..

Ventilatoren var heller ik tændt i nat her... Men alt var åbent

Måtte endda lukke døren ind til stuen for at undgå ilderen bliver forkølet

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Ventilatoren var heller ik tændt i nat her... Men alt var åbent

Måtte endda lukke døren ind til stuen for at undgå ilderen bliver forkølet

Hehe så må du gi den en lille dyne den kan sove med

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hehe så må du gi den en lille dyne den kan sove med

Han sover allerede med tæppe Helt begravet under den men alligevel er han begyndt at nyse efter nogle nætter med alt åbent..

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Han sover allerede med tæppe Helt begravet under den men alligevel er han begyndt at nyse efter nogle nætter med alt åbent..

Hahahah hvor sødt..
Åh savner helt mine små chinchillaer nu..
Måtte desværre aflive dem lige inden jul

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hahahah hvor sødt..
Åh savner helt mine små chinchillaer nu..
Måtte desværre aflive dem lige inden jul

Årh øv Pga. sygdom eller?

Frygter at jeg en dag skal aflive min lille putteprins, men han lever allerede på lånt tid så muligheden er realistisk tæt på

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Årh øv Pga. sygdom eller?

Frygter at jeg en dag skal aflive min lille putteprins, men han lever allerede på lånt tid så muligheden er realistisk tæt på

Vi havde to der var søskende, som vi fik da de skulle fra deres mor.
Den ene lå så pludselig en dag død i bunden a buret, og den anden blev meget trist og ville ikke engang spise en rosin (hun tiggede altid om rosiner så snart hun ku se os), så vi skyndte os at finde en lille unge og så måtte vi håbe det gik..
Det gjorde det også, men pludselig blev den store dårligere og dårligere, og så valgte vi at få begge aflivet, da de var blevet så gode venner (kunne ikke skilde dem uden den ene gik amok i buret).
Så vi synes det var mest humant at få begge aflivet på samme tid..

Og så har vi simpelthen ikke lige haft lyst til at få nye, og nu med en lille bebs på vej så bliver der heller ikke den fornødne tid til dem..

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Vi havde to der var søskende, som vi fik da de skulle fra deres mor.
Den ene lå så pludselig en dag død i bunden a buret, og den anden blev meget trist og ville ikke engang spise en rosin (hun tiggede altid om rosiner så snart hun ku se os), så vi skyndte os at finde en lille unge og så måtte vi håbe det gik..
Det gjorde det også, men pludselig blev den store dårligere og dårligere, og så valgte vi at få begge aflivet, da de var blevet så gode venner (kunne ikke skilde dem uden den ene gik amok i buret).
Så vi synes det var mest humant at få begge aflivet på samme tid..

Og så har vi simpelthen ikke lige haft lyst til at få nye, og nu med en lille bebs på vej så bliver der heller ikke den fornødne tid til dem..

Årh altså noget værre noget

Den dag Hannibal heller ik vil have rosiner mere så får han oz sprøjten Han har kræft i bugspytkirtlen og lever indtil videre fint på den medicin han får, men han er 7 år gammel og har haft kræft i 4 år så vi ved det kun er et spørgsmål om tid En ting er sikkert, han skal ihvertfald IKKE lide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.