Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pemiro skriver: Det er også dem jeg kværner, skide gode Åh træls med stress.. Håber da det bliver bedre
Det er også dem jeg kværner, skide gode Åh træls med stress.. Håber da det bliver bedre
Jeg har været gennem behandling og er i dag stress-fri som de kloge siger Helt fri er jeg ikke, men det er minimalt der er tilbage.. Bla. sådan noget som maven der stadig har det med at drille når jeg kan mærke jeg har meget om ørene.. Men iforhold til hvad jeg HAR været igennem så er maven INGENTING!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pemiro skriver: Det samme her..Men kan ikke forstå at han har stået fast i i hvert fald to uger nu, men kan inter mærke i bækkenet.. Troede det fjorde sindsyg ondt når de begyndte at stå fast? Eller har jeg misforstået noget mon?
Det samme her..Men kan ikke forstå at han har stået fast i i hvert fald to uger nu, men kan inter mærke i bækkenet.. Troede det fjorde sindsyg ondt når de begyndte at stå fast? Eller har jeg misforstået noget mon?
jeg mærkede ikke det store til at han satte sig fast i bækknet. og der har han nu stået fast i 14 dage næsten, så det bliver spændende at høre hvad jordmoren siger idag når jeg skal snakke med hende..
M&R skriver: Det gør ondt på mig:-) men har os bækkenløsning sp måske det er derfor:-):-) og så sidder hun ret langt nede i bækkenet så hun mener det er derfor jeg har ondt...
Det gør ondt på mig:-) men har os bækkenløsning sp måske det er derfor:-):-) og så sidder hun ret langt nede i bækkenet så hun mener det er derfor jeg har ondt...
catharina skriver: jeg mærkede ikke det store til at han satte sig fast i bækknet. og der har han nu stået fast i 14 dage næsten, så det bliver spændende at høre hvad jordmoren siger idag når jeg skal snakke med hende..
Team Putte skriver: Jeg har været gennem behandling og er i dag stress-fri som de kloge siger Helt fri er jeg ikke, men det er minimalt der er tilbage.. Bla. sådan noget som maven der stadig har det med at drille når jeg kan mærke jeg har meget om ørene.. Men iforhold til hvad jeg HAR været igennem så er maven INGENTING!
AnnaKJ skriver: Jeg skal til JM om 6 dage, hvor jeg er 35+4 Det vil helt sikkert ikke være sidste JM besøg i denne omgang Tror baby vejer omkring 2600-2700 g på det tidspunkt
Jeg skal til JM om 6 dage, hvor jeg er 35+4 Det vil helt sikkert ikke være sidste JM besøg i denne omgang Tror baby vejer omkring 2600-2700 g på det tidspunkt
pemiro skriver: jeg skal til et om 13 dage på min termin, hvis altså jeg ikke har født indenda Spændende om jeg når det hehe
jeg skal til et om 13 dage på min termin, hvis altså jeg ikke har født indenda Spændende om jeg når det hehe
AnnaKJ skriver: Lad os da håbe at du har At være højgravid i denne varme er da ingen spøg
Lad os da håbe at du har At være højgravid i denne varme er da ingen spøg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128