Jm besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det er også dem jeg kværner, skide gode
Åh træls med stress.. Håber da det bliver bedre

Jeg har været gennem behandling og er i dag stress-fri som de kloge siger Helt fri er jeg ikke, men det er minimalt der er tilbage.. Bla. sådan noget som maven der stadig har det med at drille når jeg kan mærke jeg har meget om ørene.. Men iforhold til hvad jeg HAR været igennem så er maven INGENTING!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

MorTilDenDejligste

pemiro skriver:

Det samme her..
Men kan ikke forstå at han har stået fast i i hvert fald to uger nu, men kan inter mærke i bækkenet.. Troede det fjorde sindsyg ondt når de begyndte at stå fast? Eller har jeg misforstået noget mon?

jeg mærkede ikke det store til at han satte sig fast i bækknet. og der har han nu stået fast i 14 dage næsten, så det bliver spændende at høre hvad jordmoren siger idag når jeg skal snakke med hende..

Anmeld

24. maj 2012

M&R

pemiro skriver:

Det samme her..
Men kan ikke forstå at han har stået fast i i hvert fald to uger nu, men kan inter mærke i bækkenet.. Troede det fjorde sindsyg ondt når de begyndte at stå fast? Eller har jeg misforstået noget mon?

Det gør ondt på mig:-) men har os bækkenløsning sp måske det er derfor:-):-) og så sidder hun ret langt nede i bækkenet så hun mener det er derfor jeg har ondt...

Anmeld

24. maj 2012

pemiro

M&R skriver:

Det gør ondt på mig:-) men har os bækkenløsning sp måske det er derfor:-):-) og så sidder hun ret langt nede i bækkenet så hun mener det er derfor jeg har ondt...

Jeg har virkelig intet mærket.. Kun en sjældent gang imellem kan jeg mærke hans skuldre... Men ved han ligger dybt for jm kan nææææsten ikke fange hans hoved når hun mærker på maven...

Anmeld

24. maj 2012

pemiro

catharina skriver:

jeg mærkede ikke det store til at han satte sig fast i bækknet. og der har han nu stået fast i 14 dage næsten, så det bliver spændende at høre hvad jordmoren siger idag når jeg skal snakke med hende..

Jeg har heller intet mærket til at han står dybt fast i bækkenet...
hvad sagde din jm til det hele så?

Anmeld

24. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jeg har været gennem behandling og er i dag stress-fri som de kloge siger Helt fri er jeg ikke, men det er minimalt der er tilbage.. Bla. sådan noget som maven der stadig har det med at drille når jeg kan mærke jeg har meget om ørene.. Men iforhold til hvad jeg HAR været igennem så er maven INGENTING!

Årh godt at høre det er minimalt nu.. det er dælme noget værre noget det stress altså...

Anmeld

24. maj 2012

AnnaK89

Jeg skal til JM om 6 dage, hvor jeg er 35+4
Det vil helt sikkert ikke være sidste JM besøg i denne omgang

Tror baby vejer omkring 2600-2700 g på det tidspunkt

Anmeld

24. maj 2012

pemiro

AnnaKJ skriver:

Jeg skal til JM om 6 dage, hvor jeg er 35+4
Det vil helt sikkert ikke være sidste JM besøg i denne omgang

Tror baby vejer omkring 2600-2700 g på det tidspunkt

jeg skal til et om 13 dage på min termin, hvis altså jeg ikke har født indenda
Spændende om jeg når det hehe

Anmeld

24. maj 2012

AnnaK89

pemiro skriver:

jeg skal til et om 13 dage på min termin, hvis altså jeg ikke har født indenda
Spændende om jeg når det hehe

Lad os da håbe at du har
At være højgravid i denne varme er da ingen spøg

Anmeld

24. maj 2012

pemiro

AnnaKJ skriver:

Lad os da håbe at du har
At være højgravid i denne varme er da ingen spøg

Jeg har det heldigvis ikke slemt med varmen.. det eneste trælse er at jeg ikke kan solbade når ikke jeg kan ligge på maven ahah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.