Hvad vejede jeres omkring 38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Frejsmor

Min søn blev skønnet til 3200g 37+2, 3600g 39+2 og 3800g 40+2, han kom til verden 40+5 og vejede 4306g.. De skøn der kan godt ramme pænt ved siden af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

pemiro skriver:

det ved jeg faktisk ikke om de gør, men har godt hørt at de taber sig lidt.. men hvem ville ikke også det, når man kommer fra en varm lukket verden til denne larmende verden hehe

men ja, det er helt sikkert lækkert at det er en basse man får, fremfor en lille spiwuwip (staves)

Så er jeg 38+1 og er netop kommet hjem fra jordemoder.

Den lille blev skønnet til at 2800-2900g, så det er en bette én. Jeg er heller ikke så stor, som min jordemor ganske rigtig påpeger, og den lille følger sin egen kurve. Så .. Det er ganske udemærket.

Anmeld

30. maj 2012

pemiro

*** skriver:

Så er jeg 38+1 og er netop kommet hjem fra jordemoder.

Den lille blev skønnet til at 2800-2900g, så det er en bette én. Jeg er heller ikke så stor, som min jordemor ganske rigtig påpeger, og den lille følger sin egen kurve. Så .. Det er ganske udemærket.

det gør jo heller intet. så længe den følger sin egen kurve er det jo perfekt!!!!!

Anmeld

30. maj 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Ja men synes nu det er meget forskelligt hvad baby skal veje ifølge forskellige sider.. Har stødt på alt mellem 2900-3400, så det er jo et ret stort spring for sådan en lille fis
Men ja han ligger uanset hvad i den gode ende af skalaen, det behøver jeg vidst ikke at frygte

Spændende med jm besøg næste uge.. Det er altid så hyggeligt lige at høre hjertelyd (selvom man dog SLET ikke er i tvivl om liv derinde) og så at få et skøn - elsker det

Min læge skønnede ikke igår da jeg var der sidste gang. men målte bare mavsen og det var det og BT. JM skønner nok imorgen - så må vi se - men er kun 37+2 imrogen - så jahh man ska lige tage de skøn med en gran salt. Scanningerne sku være meget mere præcise  

Men så længe de siger baby har det godt- så er det jo fint - tænk ikke for meget over vægten. For den er nok anderledes når bebs er ude  

Anmeld

30. maj 2012

komodo

min førstefødste blev født 38+0 og vejede 4112 gram

Anmeld

30. maj 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Min læge skønnede ikke igår da jeg var der sidste gang. men målte bare mavsen og det var det og BT. JM skønner nok imorgen - så må vi se - men er kun 37+2 imrogen - så jahh man ska lige tage de skøn med en gran salt. Scanningerne sku være meget mere præcise  

Men så længe de siger baby har det godt- så er det jo fint - tænk ikke for meget over vægten. For den er nok anderledes når bebs er ude  

Ja det vigtigste er jo bare at jm kan mærke de bliver større
Åh scanninger... det havde jeg sådan håbet jeg kunne komme til hehe, men har ikke været siden den 3d vi selv betalte.. øv øv

Anmeld

30. maj 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Ja det vigtigste er jo bare at jm kan mærke de bliver større
Åh scanninger... det havde jeg sådan håbet jeg kunne komme til hehe, men har ikke været siden den 3d vi selv betalte.. øv øv

altså hvis JM skønner alt er fint så trøst dig med hendes ord. Scanningerne er trughedsscanninger eller hvis du har komplikationer - og så er oplevelsen en anden. Vi har været til mange scanninger fordi jeg er syg og det er ikke så opløftende - kun at gå derfra og vide han har det godt derinde. Men det med vægt og alt det - det må vi se når han kommer ud - ska tæller alle tæer og fingre igen og igen

Men forstår godt det ville være fedt at blive scannet ofte - men man bliver afhængig af det - og ja så tror jeg også man lever for meget efter de tal de siger. Og det ser de helt ikke man gør. Se tiden an og nyd det Din baby har det jo fint og har en go str. og følger kurden - så må vi se når bebs kommer ud om kurven springeR

Anmeld

30. maj 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

altså hvis JM skønner alt er fint så trøst dig med hendes ord. Scanningerne er trughedsscanninger eller hvis du har komplikationer - og så er oplevelsen en anden. Vi har været til mange scanninger fordi jeg er syg og det er ikke så opløftende - kun at gå derfra og vide han har det godt derinde. Men det med vægt og alt det - det må vi se når han kommer ud - ska tæller alle tæer og fingre igen og igen

Men forstår godt det ville være fedt at blive scannet ofte - men man bliver afhængig af det - og ja så tror jeg også man lever for meget efter de tal de siger. Og det ser de helt ikke man gør. Se tiden an og nyd det Din baby har det jo fint og har en go str. og følger kurden - så må vi se når bebs kommer ud om kurven springeR

Nu er ventetiden heller ikke så lang igen.. men jeg har nydt scanningerne fordi jeg synes det har været så fedt at se hvor meget der er sket fra gang til gang.. det er jo vildt...

Anmeld

30. maj 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Nu er ventetiden heller ikke så lang igen.. men jeg har nydt scanningerne fordi jeg synes det har været så fedt at se hvor meget der er sket fra gang til gang.. det er jo vildt...

ja præcis - det er om at nyde nuet og ja lade op til at få baby ud men det er jo skønt man ka se så meget - men altså der er ikke meget at se på baby nu - da baby er så stor - 

Anmeld

30. maj 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

ja præcis - det er om at nyde nuet og ja lade op til at få baby ud men det er jo skønt man ka se så meget - men altså der er ikke meget at se på baby nu - da baby er så stor - 

nej de fylder vel hele billedet når de er så store?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.