Hvad vejede jeres omkring 38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Holbæktrunten

pemiro skriver:

Som overskriften siger, hvad blev jeres bebs skønnet til omkring uge 38+0?
Har netop været ved jm og her blev han skønnet til lidt over 3 kg...
Synes det lyder stort hehe... Men det er nok bare tanken, jeg er jo trods alt kun 14 dage fra termin

Åh, min blev skønnet til 3600 i uge 38 - der blev jeg lidt bleg... Han kom dog ud 42+0 og vejede 3800 plus det løse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

MissTas

pemiro skriver:

Det er altså dejligt med babyer der har lidt sul på kroppen

ja og hun var endda ikke engang stor .. hun var en ganske alm gennemsnits-baby

Anmeld

23. maj 2012

pemiro

MissTas skriver:

ja og hun var endda ikke engang stor .. hun var en ganske alm gennemsnits-baby

Ja det er jo det.. synes bare det er så vildt at tænke på jeg har så "stor" en baby inde i maven altså.. kan slet ikke rigtig forholde mig til det hehe

Anmeld

23. maj 2012

pemiro

Holbæktrunten skriver:

Åh, min blev skønnet til 3600 i uge 38 - der blev jeg lidt bleg... Han kom dog ud 42+0 og vejede 3800 plus det løse 

sys det er vildt man ka ha så "store" babyer inde i ens mave :O
Det kan jeg slet ikke forholde mig til hehe.. der er skut noget at sige til man får SÅ stor en fodbold på maven haha

Anmeld

23. maj 2012

pemiro

Carl-Emil's mor skriver:

det var ikke et gæt har vidst det i sådan ca altid det er mest pga genetiken at jeg altid har vidst mit barn ville være imellem de to tal vi har alle 4 ligget mellrm 3250-3270 gram

ej hvor spøjst..
ja jeg vejede vidst selv omkring 3500, ved ikke lige med kæresten, men han var også en normal babystørrelse..
så det bliver vores nok også hvis det følger det

Anmeld

23. maj 2012

Isaac's mor

får jeg at vide i morgen.. det blir spændende hvor meget han mon er vokset inden for de sidste to uger

Anmeld

23. maj 2012

pemiro

Sophie.Hammershøy skriver:

får jeg at vide i morgen.. det blir spændende hvor meget han mon er vokset inden for de sidste to uger

ja det er vildt hvad der sker..
min livmoder er vokset 2 cm og hans vægt er steget omkring 600 g på 14 dage.. vildt synes jeg

Anmeld

23. maj 2012

Bruus

pemiro skriver:

Som overskriften siger, hvad blev jeres bebs skønnet til omkring uge 38+0?
Har netop været ved jm og her blev han skønnet til lidt over 3 kg...
Synes det lyder stort hehe... Men det er nok bare tanken, jeg er jo trods alt kun 14 dage fra termin

Jeg fødte min datter 38+0, og hun vejede 3995 gram! Så hun var en stor bassepige

Anmeld

23. maj 2012

pemiro

BRUUS skriver:

Jeg fødte min datter 38+0, og hun vejede 3995 gram! Så hun var en stor bassepige

Hold da op ja...
Mon så ikke din termin var regnet lidt forkert? Eller kan de godt på "normal vis" være SÅ store så tidligt?

Anmeld

23. maj 2012

Bruus

pemiro skriver:

Hold da op ja...
Mon så ikke din termin var regnet lidt forkert? Eller kan de godt på "normal vis" være SÅ store så tidligt?

Nej min termin var skam "spot on"  Blev sat i gang pga svangerskabsforgiftning. Men tænk på at der er jo mange babyer som vejer 4600-5000 gram ved fødslen  Det er selvfølgelig over gennemsnittet, men slet ikke unormalt
Freya ville nok ha' vejet omkring 4200-4500gram hvis hun kom til termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.