Hvilken ammepude har i valgt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Der var faktisk forskel på tykkelsen i bilka da jeg købte min, måske du har fået en af de tynde Jeg gik bevidst efter den tykkeste

Betrækket kan man købe i bilka, mener vi gav omkring 40 kr for det vi har købt, og så kan den jo vaskes alligevel Det er oz stor prioritering hos oz da vi oz har dyr

Jamen det kan bare være en jungle alt det her baby indkøb - og det stiger ski bare en til hovedet engang imellem.. Det kan os være jeg bare beholder den og så ser tiden an..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Jamen det kan bare være en jungle alt det her baby indkøb - og det stiger ski bare en til hovedet engang imellem.. Det kan os være jeg bare beholder den og så ser tiden an..

Kan helt klart godt følge dig!!!

Synes især barnevognen og autostolen var et cirkus at finde rundt i! Man kan godt mærke det her er et sted folk med glæde bruger lidt flere penge end ellers, og industrien udnytter det!

Anmeld

23. maj 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

Lige præcis ammepude har jeg ikke rigtig fået gjort så meget ved, og med dårlig skulder bude jeg nok lige få mig taget sammen.

Men i hast købte jeg en på tilbud i bilka, som er med kuglefyld, og betrækket kan ikke tages af.. Så var jeg i ønskebørn igår for at få købt det regnslag til barnevognen, som jeg heller ikke havde fået købt.. Her tjekker jeg lige de ammepuder de har i sortiment, og lang de fleste er ikke med kugle fyld, og mere stabile/faste i det, så nu er jeg godt nok i tvivl om jeg skulle have købe en anden, som måske er væsentlig bedre end den som jeg bare lige tog i farten for at kunne strege den fra listen..

Så hvilke har i købt og skriv gerne hvorfor i netop valgte den....

jeg har købt en fra sebra, med kuglefyld, så den er ret hård, da jeg ammede elias havde jeg problemer fordi mine bryster sad så langt oppe så jeg skulle have puden løftet endnu mere ... man kan også få nogle dejlige bløde nogen, dem stod jeg også og overvejede, men igen, kan baby simpelthen ikke nå op til varene, så valgte den hårde....

Anmeld

23. maj 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

jeg har slet ikke købt nogle Er det en af de ting man kommer til at mangle ?

nej synes jeg ikke det er, en stor pude er lige så god, det brugte jeg når vi var ude og besøge folk... der slæbte jeg ikke ammepude med... du skal bare sørge for at dine arme bliver godt understøttet... man kan godt undvære en... synes jeg....

Anmeld

23. maj 2012

JonTri

Har en Bilka model liggende i kælderen med kugler i. De er bare SÅ varme. Har kun brugt den i starten... Og med alle de unger jeg laver, lærer man at stå/og gå når der ammes.

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

nej synes jeg ikke det er, en stor pude er lige så god, det brugte jeg når vi var ude og besøge folk... der slæbte jeg ikke ammepude med... du skal bare sørge for at dine arme bliver godt understøttet... man kan godt undvære en... synes jeg....

hehe okay

Anmeld

24. maj 2012

LotusCPH

Vi købte også vores brugt og med kuglefyld - og allergivenlig. Men var nu ik derfor jeg købte den. Det var en go pris á 100kr og et betræk med småfolk i lilla og et betræk i ko mønster. Så den er fin fin

Syntes klart det er en fordelat ha en ammepude - også til rygstøtte og andet i sengen når der ikke ammes og når barnet bliver ældre og ka sidde op- er det også en go støtte evt. i sofaen

Anmeld

26. maj 2012

Team Putte

JonTri skriver:

Har en Bilka model liggende i kælderen med kugler i. De er bare SÅ varme. Har kun brugt den i starten... Og med alle de unger jeg laver, lærer man at stå/og gå når der ammes.

Hehe! Super-mom!

Anmeld

26. maj 2012

Chevro

DET Poulsen skriver:

Lige præcis ammepude har jeg ikke rigtig fået gjort så meget ved, og med dårlig skulder bude jeg nok lige få mig taget sammen.

Men i hast købte jeg en på tilbud i bilka, som er med kuglefyld, og betrækket kan ikke tages af.. Så var jeg i ønskebørn igår for at få købt det regnslag til barnevognen, som jeg heller ikke havde fået købt.. Her tjekker jeg lige de ammepuder de har i sortiment, og lang de fleste er ikke med kugle fyld, og mere stabile/faste i det, så nu er jeg godt nok i tvivl om jeg skulle have købe en anden, som måske er væsentlig bedre end den som jeg bare lige tog i farten for at kunne strege den fra listen..

Så hvilke har i købt og skriv gerne hvorfor i netop valgte den....

Der er en grund til at de ikke anbefaler / laver særlig mange af de ammepuder med kugler i længere, da det rent faktisk er et isoleringsmateriale! Og som ikke kan ånde - så specielt nu når man får et sommerbarn, og med den varme vi har pt, kan jeg kun anbefale den nye slags.

Håber det var lidt nyttigt Info

Anmeld

27. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Chevro skriver:

Der er en grund til at de ikke anbefaler / laver særlig mange af de ammepuder med kugler i længere, da det rent faktisk er et isoleringsmateriale! Og som ikke kan ånde - så specielt nu når man får et sommerbarn, og med den varme vi har pt, kan jeg kun anbefale den nye slags.

Håber det var lidt nyttigt Info

Det var da bare super info du kom med der - 1000 tak.. Jeg har faktisk selv forsøgt at sove med denne her kugle ammepude, men shit ja hvor er den varm.. Den liogger på gulvet hver morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.