Hvilken ammepude har i valgt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

Nå, ej de er der jo nok også HVIS jeg finder ud af at jeg mangler den

Uden tvivl..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeg har slet ikke købt nogle Er det en af de ting man kommer til at mangle ?

Min svigerinde havde ingen ammepude med min nevø.. De brugte puder og dynen under armen istedet.. Synes dog en ammepude hjælper MEGET til hurtigt at få den rette støtte så man ik sidder og spænder i arm og skulder Min nevø var flaskebarn så uanset om man skal amme eller ej synes jeg sådan en er et must

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Min svigerinde havde ingen ammepude med min nevø.. De brugte puder og dynen under armen istedet.. Synes dog en ammepude hjælper MEGET til hurtigt at få den rette støtte så man ik sidder og spænder i arm og skulder Min nevø var flaskebarn så uanset om man skal amme eller ej synes jeg sådan en er et must

okay tak

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Lige præcis ammepude har jeg ikke rigtig fået gjort så meget ved, og med dårlig skulder bude jeg nok lige få mig taget sammen.

Men i hast købte jeg en på tilbud i bilka, som er med kuglefyld, og betrækket kan ikke tages af.. Så var jeg i ønskebørn igår for at få købt det regnslag til barnevognen, som jeg heller ikke havde fået købt.. Her tjekker jeg lige de ammepuder de har i sortiment, og lang de fleste er ikke med kugle fyld, og mere stabile/faste i det, så nu er jeg godt nok i tvivl om jeg skulle have købe en anden, som måske er væsentlig bedre end den som jeg bare lige tog i farten for at kunne strege den fra listen..

Så hvilke har i købt og skriv gerne hvorfor i netop valgte den....

Jeg har oz købt en i bilka, netop fordi der er kugler i som former sig efter barnet som en sækkestol former sig om popo'en 

Man kan købe betræk til den så du kan vaske den oz

Anmeld

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Hvilken en har du så købt, hvis jeg må spørge - eller har du ikke anskaffet dig en endnu..

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Hvilken en har du så købt, hvis jeg må spørge - eller har du ikke anskaffet dig en endnu..

Bilka-udgaven præcis som dig

Det tiltaler mig rigtig meget at kuglerne former sig efter armen eller bebs'en der ligger på den, præcis som en sækkestol (Det er samme slags kugler der er i)  Jeg har købt betræk til den så den kan vaskes og så har jeg planer om at sy et par betræk selv

Anmeld

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Bilka-udgaven præcis som dig

Det tiltaler mig rigtig meget at kuglerne former sig efter armen eller bebs'en der ligger på den, præcis som en sækkestol (Det er samme slags kugler der er i)  Jeg har købt betræk til den så den kan vaskes og så har jeg planer om at sy et par betræk selv

Ja jeg opdagede at du allerede havde skrevet da jeg først havde sendt spørgsmålet afsted - du var bare hurtigst..

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Ja jeg opdagede at du allerede havde skrevet da jeg først havde sendt spørgsmålet afsted - du var bare hurtigst..

Hehe var oz ved bare at skrive du skulle kigge en gang op

Hvad er det du er i tvivl om ved "vores" ammepude?

Anmeld

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Hehe var oz ved bare at skrive du skulle kigge en gang op

Hvad er det du er i tvivl om ved "vores" ammepude?

Min kan man ikke skifte betræk på først og fremmest, og det giver problemer med vask jo.. Men den føles bare lidt tynd i forhold til dem jeg mærkede på i ønskebørn igår.. Og så har min mand sikkert også været med til at sætte kriller i hovedet på mig, ved hele tiden at spørge hvad forskellen er på dem, og de forskellige prisklasser..

MEn jeg synes det den hvor hele puden kan vaskes er super smart, specielt nu hvor vi også har hund, og mht gylp og sådan..

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Min kan man ikke skifte betræk på først og fremmest, og det giver problemer med vask jo.. Men den føles bare lidt tynd i forhold til dem jeg mærkede på i ønskebørn igår.. Og så har min mand sikkert også været med til at sætte kriller i hovedet på mig, ved hele tiden at spørge hvad forskellen er på dem, og de forskellige prisklasser..

MEn jeg synes det den hvor hele puden kan vaskes er super smart, specielt nu hvor vi også har hund, og mht gylp og sådan..

Der var faktisk forskel på tykkelsen i bilka da jeg købte min, måske du har fået en af de tynde Jeg gik bevidst efter den tykkeste

Betrækket kan man købe i bilka, mener vi gav omkring 40 kr for det vi har købt, og så kan den jo vaskes alligevel Det er oz stor prioritering hos oz da vi oz har dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.