Hvilken ammepude har i valgt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.129 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Lige præcis ammepude har jeg ikke rigtig fået gjort så meget ved, og med dårlig skulder bude jeg nok lige få mig taget sammen.

Men i hast købte jeg en på tilbud i bilka, som er med kuglefyld, og betrækket kan ikke tages af.. Så var jeg i ønskebørn igår for at få købt det regnslag til barnevognen, som jeg heller ikke havde fået købt.. Her tjekker jeg lige de ammepuder de har i sortiment, og lang de fleste er ikke med kugle fyld, og mere stabile/faste i det, så nu er jeg godt nok i tvivl om jeg skulle have købe en anden, som måske er væsentlig bedre end den som jeg bare lige tog i farten for at kunne strege den fra listen..

Så hvilke har i købt og skriv gerne hvorfor i netop valgte den....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

DET Poulsen skriver:

Lige præcis ammepude har jeg ikke rigtig fået gjort så meget ved, og med dårlig skulder bude jeg nok lige få mig taget sammen.

Men i hast købte jeg en på tilbud i bilka, som er med kuglefyld, og betrækket kan ikke tages af.. Så var jeg i ønskebørn igår for at få købt det regnslag til barnevognen, som jeg heller ikke havde fået købt.. Her tjekker jeg lige de ammepuder de har i sortiment, og lang de fleste er ikke med kugle fyld, og mere stabile/faste i det, så nu er jeg godt nok i tvivl om jeg skulle have købe en anden, som måske er væsentlig bedre end den som jeg bare lige tog i farten for at kunne strege den fra listen..

Jeg har købt en ammepude fra Sebra, og det er egentlig fordi den matcher til puslepude og sengerand. Jeg havde ikke gjort mig særlig mange praktiske tanker - den skulle bare matche.

Den er med kugefyld og indtil videre ret "hård" og med aftageligt betræk. Jeg er faktisk rigtig glad for, at betrækket er til at ta' af og vaske. Jeg tror, at de blive mindre hårde med tiden efterhånden som de bliver brugt.

Anmeld

23. maj 2012

MortilAlmaogNohr

Jeg har bare købt en billig en i Bilka også, der var en matchende puslepude med, og begge dele kan man tage betrækket af og vaske.

Anmeld

23. maj 2012

lio

Jeg har valgt denne, med fossflakes da jeg selv har allergi. Både puden og betrækket kan skilles og vaskes.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Laijona Äiti skriver:

Jeg har valgt denne, med fossflakes da jeg selv har allergi. Både puden og betrækket kan skilles og vaskes.

Denne her var faktisk en af de jeg så på igår - og fik mig til at overveje at bytte.. Ved du hvad fyld materialet er??

Det er jo en klar fordel at begge dele kan vaskes..

Anmeld

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Laijona Äiti skriver:

Never mind jeg fik lige googlet det og fatter nu helt præcis hvad fyldet går ud på og det tiltaler mig uden tvivl..

Anmeld

23. maj 2012

lio

DET Poulsen skriver:

Never mind jeg fik lige googlet det og fatter nu helt præcis hvad fyldet går ud på og det tiltaler mig uden tvivl..

yep og den er super dejlig

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

jeg har slet ikke købt nogle Er det en af de ting man kommer til at mangle ?

Anmeld

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

jeg har slet ikke købt nogle Er det en af de ting man kommer til at mangle ?

Jeg så også været sådan lidt  er det overhovedet noget man får brug for og virkelig kommer til at mangle hvis man ikke har en.. Men så vidt jeg efterhånden har hørt af erfaringer rundt omkring så er den guldværd - så derfor endte jeg med at panik købe en, istedet for at skulle til at sætte mig ind i en masse omkring hvilken en jeg ville have..

Jeg tror dog nu at jeg vælger den fra smallstuff som Laijona Äiti også har købt, eller den fra småfolk men som har samme fyldmateriale...

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Jeg så også været sådan lidt  er det overhovedet noget man får brug for og virkelig kommer til at mangle hvis man ikke har en.. Men så vidt jeg efterhånden har hørt af erfaringer rundt omkring så er den guldværd - så derfor endte jeg med at panik købe en, istedet for at skulle til at sætte mig ind i en masse omkring hvilken en jeg ville have..

Jeg tror dog nu at jeg vælger den fra smallstuff som Laijona Äiti også har købt, eller den fra småfolk men som har samme fyldmateriale...

Nå, ej de er der jo nok også HVIS jeg finder ud af at jeg mangler den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.