Nu kan det da ikke blive værre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

wamse

Tauf skriver:

Jeg magter lige at få ham i dp men så heller ikke mere. Og der skal ikke gå meget galt om morgen før det hele ramler sammen.

Har du også brug for at alt bliver sat i system og lister?? Jeg kan slet ikke finde ud af det hvis vi skal noget som lige er kommet i tænke om. For så skal jeg jo pakke pusletaske og føler også at der er ingen der må se jeg har det dårligt. Så jeg skal jo helst også ha en lille madpakke med. Så jeg virker overskuds agtig ..

Det er utrolig hårdt..

Ja jeg kan også bedst, hvis alt er i kasser, for alt andet magter jeg slet ikke i mine hårde perioder.

Min teenage søn kommer fx altid i sidste sekund og vil have jeg lige fikser nogle ting for ham, og jeg kan slet slet ikke det der. Han bliver nød til at være i gor tid hos mog, ellers går jeg helt i sort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

MyLove E

wamse skriver:

Ja jeg kan også bedst, hvis alt er i kasser, for alt andet magter jeg slet ikke i mine hårde perioder.

Min teenage søn kommer fx altid i sidste sekund og vil have jeg lige fikser nogle ting for ham, og jeg kan slet slet ikke det der. Han bliver nød til at være i gor tid hos mog, ellers går jeg helt i sort

Det er lidt en lettelse at høre at der er andre der også har det sådan. Selvom jeg selvfølgelig er ked af at du også har skidt..

Anmeld

23. maj 2012

wamse

Det er lidt en lettelse at høre at der er andre der også har det sådan. Selvom jeg selvfølgelig er ked af at du også har skidt..

Kender det godt, det er lidt rart at vide, at det ikke bare er en selv, der er helt væk, men at der er andre i samme båd, på trods af, at jeg ikke ønsker dette for min værste fjende

Anmeld

23. maj 2012

MyLove E

wamse skriver:

Kender det godt, det er lidt rart at vide, at det ikke bare er en selv, der er helt væk, men at der er andre i samme båd, på trods af, at jeg ikke ønsker dette for min værste fjende

Du må altid skrive privat til mig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.