Nu kan det da ikke blive værre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

TåTa

Tak søde:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Laulund87

Åhh jeg er ked af at høre at du har det sådan

Jeg har også de perioder, men får heldigvis hjælp. Kan læse at det gør du også.

De perioder er bare forfærdelige! Kram til dig

Anmeld

22. maj 2012

MyLove E

Vivian87 skriver:

Årh hvor er det trist at høre :-( håber snart du får det bedre!

Jeg mener ikke man må rejse når man er sygemeldt

Tak det håber jeg også..

Anmeld

22. maj 2012

MyLove E

Laulund87 skriver:

Åhh jeg er ked af at høre at du har det sådan

Jeg har også de perioder, men får heldigvis hjælp. Kan læse at det gør du også.

De perioder er bare forfærdelige! Kram til dig

De er meget forfærdelige. Men tro måske det er fordi medicinen begynder at virke. Sådan har det været de andre gange jeg har fået medicin så er det helt skidt de første 2 mdr..

Anmeld

22. maj 2012

Laulund87

Tauf skriver:

De er meget forfærdelige. Men tro måske det er fordi medicinen begynder at virke. Sådan har det været de andre gange jeg har fået medicin så er det helt skidt de første 2 mdr..

Ja det kan godt være, håber det hurtigt bliver bedre for dig!

Måske det gode vejr får en indvirkning på dig. Det hjælper i hvert fald mig lidt

Anmeld

22. maj 2012

MyLove E

Faith skriver:

Det lyder godt nok ikke rart. Tror du ik du kunne have gavn af nogle samtaler med en professionel?

Mht. at rejse udenlands, så må man i princippet ikke. Men prøv at vende den med din sagsbehandler. Reglerne kan sommetider bøjes lidt

Jeg har overvejet at skal til en psykolog igen..

Vi prøve at snakke med dem. tak:-)

Anmeld

22. maj 2012

MyLove E

Laulund87 skriver:

Ja det kan godt være, håber det hurtigt bliver bedre for dig!

Måske det gode vejr får en indvirkning på dig. Det hjælper i hvert fald mig lidt

Desværre ikke jeg kan ikke se solen..

Anmeld

22. maj 2012

Nessie

Tauf skriver:

Ja jeg er i kontakt med min læge. Og får medicin...

Så er der da håb forude, om at du snart får det bedre. Håber for dig at du hurtigt kommer ovenpå igen

Anmeld

22. maj 2012

MyLove E

Nessie skriver:

Så er der da håb forude, om at du snart får det bedre. Håber for dig at du hurtigt kommer ovenpå igen

Mange tak:-)

Anmeld

22. maj 2012

tarkoflen

Puha kan godt forstå, at du synes det hele ser sort ud! Men måske du ikke skal tage det som et kæmpe nederlag, at du er sygemeldt fra arbejdsløshed! Det er sgu hårdt, at være arbejdsløs, især i disse tider, og det er altså ok, at det næsten ikke er til at holde ud!

Måske du ville have gavn af at snakke med en psykolog?

Med hensyn til udenlandsrejse, så prøv at tale med din sagsbehandler på jobcentret! Jeg har faktisk lige selv spurgt, fordi min mor ville invitere mig en tur sydpå. Som udgangspunkt må man ikke rejse, og du kan i hvert fald ikke få dine sygedagpenge med, men hvis du har optjent ferie eller har mulighed for selv at betale for, at du har fri (altså at du ingen penge får på kontoen i den periode) så kan du søge om det. Det var i hvert fald det min sagsbehandler sagde. Så længe du kan argumentere for, at det ikke er en belastning for din tilstand, og eftersom det er psykisk, kan du måske godt argumentere for, at det ville være et pusterum for dig og måske kunne hjælpe dig i den rigtige retning!

Hvis du har brug for det, er du velkommen til at skrive privat til mig

Stort jeg håber du snart kan se lidt lys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.