Nu kan det da ikke blive værre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

wamse

Kender det bare så godt

Jeg har lige været igennem en 14 dages periode, hvor det hele var sort sort sort, men er stille på vej op igen.

Mange kram og tanker herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Savannah

Kæmpe kram og positive tanker herfra!

Du skal søge om at tage udenlands, jeg har fået det bevilliget før Kontakt din sagsbehandler, så sender hun/han din ansøgning videre.

Mvh og god bedring, Caroline

Anmeld

22. maj 2012

MyLove E

tarkoflen skriver:

Puha kan godt forstå, at du synes det hele ser sort ud! Men måske du ikke skal tage det som et kæmpe nederlag, at du er sygemeldt fra arbejdsløshed! Det er sgu hårdt, at være arbejdsløs, især i disse tider, og det er altså ok, at det næsten ikke er til at holde ud!

Måske du ville have gavn af at snakke med en psykolog?

Med hensyn til udenlandsrejse, så prøv at tale med din sagsbehandler på jobcentret! Jeg har faktisk lige selv spurgt, fordi min mor ville invitere mig en tur sydpå. Som udgangspunkt må man ikke rejse, og du kan i hvert fald ikke få dine sygedagpenge med, men hvis du har optjent ferie eller har mulighed for selv at betale for, at du har fri (altså at du ingen penge får på kontoen i den periode) så kan du søge om det. Det var i hvert fald det min sagsbehandler sagde. Så længe du kan argumentere for, at det ikke er en belastning for din tilstand, og eftersom det er psykisk, kan du måske godt argumentere for, at det ville være et pusterum for dig og måske kunne hjælpe dig i den rigtige retning!

Hvis du har brug for det, er du velkommen til at skrive privat til mig

Stort jeg håber du snart kan se lidt lys

Det er rigtig svært at holde ud..

Jeg må prøve at snakke med dem. Det ville være rigtig godt for mig at komme ud..

Anmeld

22. maj 2012

MyLove E

wamse skriver:

Kender det bare så godt

Jeg har lige været igennem en 14 dages periode, hvor det hele var sort sort sort, men er stille på vej op igen.

Mange kram og tanker herfra

Det er så hårdt. Men dejligt at der er lys forud:-)

Anmeld

22. maj 2012

MyLove E

Sally-Slingshot skriver:

Kæmpe kram og positive tanker herfra!

Du skal søge om at tage udenlands, jeg har fået det bevilliget før Kontakt din sagsbehandler, så sender hun/han din ansøgning videre.

Mvh og god bedring, Caroline

Jeg vil prøve at søge:-)

Anmeld

22. maj 2012

wamse

Tauf skriver:

Det er så hårdt. Men dejligt at der er lys forud:-)

Jeg bliver ved med at ramme i dybe huller, og det skræmmer mig fra vid og sans

Jeg får både anti-depressiv og terapi, men synes slet ikke det bliver bedre, slet ikke.
Så jeg forsøger at nyde mine opture, for jeg ved at mine ned ture også kommer.

Anmeld

22. maj 2012

MyLove E

wamse skriver:

Jeg bliver ved med at ramme i dybe huller, og det skræmmer mig fra vid og sans

Jeg får både anti-depressiv og terapi, men synes slet ikke det bliver bedre, slet ikke.
Så jeg forsøger at nyde mine opture, for jeg ved at mine ned ture også kommer.

Det lyder bare rigtig træls. Men det er også sådan jeg har haft det de sidste 10år..

Hvordan kommer du op igen.?

Anmeld

22. maj 2012

wamse

Tauf skriver:

Det lyder bare rigtig træls. Men det er også sådan jeg har haft det de sidste 10år..

Hvordan kommer du op igen.?

Det gør jeg når jeg har undgået alle andre end mine børn i nogle dage. Men hver gange jeg får en tur, så falder hele min verden sammen. Jeg opgiver alt, det som jeg har gang i, og kan kun lige trække vejret.
Det eneste sted jeg har det godt, det er sammen med mine børn Jeg tror faktisk at det er via dem jeg kan komme op igen.

Men det er sådan at når jeg får nogle huller, så kan jeg ikke finde ud af, at få min datter i børnehave Så nu er der lavet en aftale med min hjemmehosser, at han kører hende i børnehave, når jeg ikke magter det.
Det føles som en kæmpe nederlag, men sådan må det være lige nu.

Anmeld

22. maj 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Det er rigtig svært at holde ud..

Jeg må prøve at snakke med dem. Det ville være rigtig godt for mig at komme ud..

Jeg er sikker på, at det kunne gøre dig godt, at komme laaaaangt væk fra alt, og selvom det er svært, så prøv at sætte ord på overfor sagsbehandleren, hvorfor det ville være godt for dig!

Hvis rejsen er købt og betalt, så synes jeg også du skal sige det! Du skulle jo helst ikke føle dig som en belastning for din familie, fordi de ikke kan komme på ferie på grund af at du har det svært! Dette skriver jeg ikke for, at du skal få dårlig samvittighed, men måske det var værd, at sige til sagsbehandleren...

Jeg håber så meget for dig, at du og din familie kan komme afsted og at det hjælper lidt på humøret.

Kram

Anmeld

23. maj 2012

MyLove E

wamse skriver:

JeJe

Det gør jeg når jeg har undgået alle andre end mine børn i nogle dage. Men hver gange jeg får en tur, så falder hele min verden sammen. Jeg opgiver alt, det som jeg har gang i, og kan kun lige trække vejret.
Det eneste sted jeg har det godt, det er sammen med mine børn Jeg tror faktisk at det er via dem jeg kan komme op igen.

Men det er sådan at når jeg får nogle huller, så kan jeg ikke finde ud af, at få min datter i børnehave Så nu er der lavet en aftale med min hjemmehosser, at han kører hende i børnehave, når jeg ikke magter det.
Det føles som en kæmpe nederlag, men sådan må det være lige nu.

Jeg magter lige at få ham i dp men så heller ikke mere. Og der skal ikke gå meget galt om morgen før det hele ramler sammen.

Har du også brug for at alt bliver sat i system og lister?? Jeg kan slet ikke finde ud af det hvis vi skal noget som lige er kommet i tænke om. For så skal jeg jo pakke pusletaske og føler også at der er ingen der må se jeg har det dårligt. Så jeg skal jo helst også ha en lille madpakke med. Så jeg virker overskuds agtig ..

Det er utrolig hårdt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.