Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anbo skriver: Jeg har også en foranliggende moderkage, jeg har først lige mærket liv i sidste uge. Vidste ikke, det var liv med sikkerhed før i går og i morges, hvor min kæreste også kunne mærke noget på min mave Jeg er 22+1 i dag. Mht. om du skal følges med scanninger pga. moderkagens placering er det ikke nødvendigt, når den er foranliggende. Det er kun hvis den dækker livmodermunden, hvilket den næsten med garanti ikke gør, for så havde de sagt det
Jeg har også en foranliggende moderkage, jeg har først lige mærket liv i sidste uge. Vidste ikke, det var liv med sikkerhed før i går og i morges, hvor min kæreste også kunne mærke noget på min mave Jeg er 22+1 i dag. Mht. om du skal følges med scanninger pga. moderkagens placering er det ikke nødvendigt, når den er foranliggende. Det er kun hvis den dækker livmodermunden, hvilket den næsten med garanti ikke gør, for så havde de sagt det
Okay... Super tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christina92 skriver: Min moderkage er også foranliggende. og den ligger endnu som den "skal" altså har ikke flyttet sig ned af. Jeg er jo 20+3 i dag, og har de sidste 14 dage, med flere dages mellemrum kunne mærke tumlen. Jeg mærke ikke spark, men mere de her bobler og tumlen når baby flytter sig. Men mest ude i siden. har ikke mærket liv "midt i" Håber det giver mening
Min moderkage er også foranliggende. og den ligger endnu som den "skal" altså har ikke flyttet sig ned af.
Jeg er jo 20+3 i dag, og har de sidste 14 dage, med flere dages mellemrum kunne mærke tumlen. Jeg mærke ikke spark, men mere de her bobler og tumlen når baby flytter sig. Men mest ude i siden. har ikke mærket liv "midt i" Håber det giver mening
Ja det giver mening.. sådan har jeg også mærket det.. men slet ikke hver dag.. igår var det helt vildt hvad jeg mærkede idag har jeg ingenting mærket overhovedet..
Camillos skriver: Ja det giver mening.. sådan har jeg også mærket det.. men slet ikke hver dag.. igår var det helt vildt hvad jeg mærkede idag har jeg ingenting mærket overhovedet..
Sådan er det også med mig der kan godt gå en tre dage hvor jeg næsten ikke mærker hende.
Malli skriver: Jeg mener atden skal ha flyttet sig inden uge 28, ellers skal der lægges en plan B for fødslen men mon ikke den nok skal flytte sig
Jeg mener atden skal ha flyttet sig inden uge 28, ellers skal der lægges en plan B for fødslen men mon ikke den nok skal flytte sig
Jo det skal den nok.. ellers er det bare det ... Så længe der kommer en lille ønske bebs ud af det
Tanjadamgaard skriver: Jeg mærkede liv omkring uge 17-18 med nogle dages mellemrum, ligesom dig. Jeg har også en foran liggende moderkage, men omkring uge 20, kom der gang i den og jeg har mærket hende hverdag siden. Er sikker på det nok snart skal komme
Jeg mærkede liv omkring uge 17-18 med nogle dages mellemrum, ligesom dig. Jeg har også en foran liggende moderkage, men omkring uge 20, kom der gang i den og jeg har mærket hende hverdag siden. Er sikker på det nok snart skal komme
super så lyder det jo meget normalt ..
morethanperfect skriver: Min svigerinde har en foranliggende moderkage , og er i uge 23 og har ikke mærket liv endnu ..
Min svigerinde har en foranliggende moderkage , og er i uge 23 og har ikke mærket liv endnu ..
det var godt nok sent ?
christina92 skriver: Sådan er det også med mig der kan godt gå en tre dage hvor jeg næsten ikke mærker hende.
Okay, så er det jo nok meget normalt
Camillos skriver: det var godt nok sent ?
Tja .. Det er jo forskelligt fra person til person ..
Men hendes baby har det godt .. Hun går tit til scanning pga. blødning nemlig ..
morethanperfect skriver: Tja .. Det er jo forskelligt fra person til person .. Men hendes baby har det godt .. Hun går tit til scanning pga. blødning nemlig ..
øv blødning også ? .. det må næsten være hvis den ligger nede ved livmodermunden så ..
Camillos skriver: øv blødning også ? .. det må næsten være hvis den ligger nede ved livmodermunden så ..
Hendes livmoder vokser for stærkt vidst nok ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128