foranliggende moderkage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Kløver

Da jeg ventede min søn lå bag mod ryggen, og mærkede bobler allerede i uge 14+ 2 gang med min datter lå den ud mod maven og mærkede først liv omkring uge 18-20 mærkede også de tydelige spark senere, og gik meget længere før de kunne ses på maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

hehe jaa det er da en meget god teori vi i have kønnet at vide til MD eller først til fødslen ?

vi vil gerne vide det til Md hvis de kan se det.. kun kunne ikke se det her for at par dage siden fordi spiren lå med ryggen til og gemte det hele.. heh

Anmeld

22. maj 2012

Bak

Camillos skriver:

Jeg var til scanning i uge 16 igen uge 18 og jeg har en foranliggende moderkage tror jeg det hedder. 

Synes ikke rigtig jeg mærker liv endnu sådan rigtig. kan fornemme noget med nogle dages mellemrum. men ikke sådan hver dag desværre. 

Hvornår kunne i mærke liv hver dag med foranliggende moderkage? 

Jeg er 1 gangs gravid.  18+5 idag. ? 

håber i vil hjælpe lidt.. 

Jeg har også en foranliggende moderkage, jeg har først lige mærket liv i sidste uge. Vidste ikke, det var liv med sikkerhed før i går og i morges, hvor min kæreste også kunne mærke noget på min mave Jeg er 22+1 i dag. Mht. om du skal følges med scanninger pga. moderkagens placering er det ikke nødvendigt, når den er foranliggende. Det er kun hvis den dækker livmodermunden, hvilket den næsten med garanti ikke gør, for så havde de sagt det

Anmeld

22. maj 2012

christina92

Camillos skriver:

Jeg var til scanning i uge 16 igen uge 18 og jeg har en foranliggende moderkage tror jeg det hedder. 

Synes ikke rigtig jeg mærker liv endnu sådan rigtig. kan fornemme noget med nogle dages mellemrum. men ikke sådan hver dag desværre. 

Min moderkage er også foranliggende.  og den ligger endnu som den "skal" altså har ikke flyttet sig ned af.

Jeg er jo 20+3 i dag, og har de sidste 14 dage, med flere dages mellemrum kunne mærke tumlen. Jeg mærke ikke spark, men mere de her bobler og tumlen når baby flytter sig. Men mest ude i siden. har ikke mærket liv "midt i"  Håber det giver mening

Anmeld

22. maj 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

vi vil gerne vide det til Md hvis de kan se det.. kun kunne ikke se det her for at par dage siden fordi spiren lå med ryggen til og gemte det hele.. heh

okay  for at h*n ligger rigtigt

Anmeld

22. maj 2012

mariesmavse92

Omkring uge 21 mærkede jeg liv første gang og siden hver dag! Uh det er dejligt, jeg savner det, nyd det

Anmeld

22. maj 2012

Tanjadamgaard

Jeg mærkede liv omkring uge 17-18 med nogle dages mellemrum, ligesom dig. Jeg har også en foran liggende moderkage, men omkring uge 20, kom der gang i den og jeg har mærket hende hverdag siden. Er sikker på det nok snart skal komme   

Anmeld

22. maj 2012

morethanperfect

Camillos skriver:

Min svigerinde har en foranliggende moderkage , og er i uge 23 og har ikke mærket liv endnu ..

Anmeld

22. maj 2012

Trunte87

Jeg fik også afvide at moderkagen lå foran og at jeg først ville kunne mærke liv lidt senere. Jeg mærkede liv fra uge 21 og så var det hver dag. savner det lidt må jeg indrømme. men det er jo også dejligt når man endelig har dem i sine arme.

Anmeld

22. maj 2012

Malli

Camillos skriver:

Okay tak så er der noget tid endnu før jeg skal mærke liv, det var da dejligt. Ja jeg har godt læst om det, men de burde jo sådan set vide den er foranliggende på sygehuset, det sagde hun til mig til 16 ugers scanningen.. og igen til en betalt scanning for et par dage siden. 

Men er det ikke først hvis den ikke har flyttet sig et par uger før den fastsatte termin man skal reagere? .. 

Er lidt forvirret omkring det hele

Jeg mener atden skal ha flyttet sig inden uge 28, ellers skal der lægges en plan B for fødslen men mon ikke den nok skal flytte sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.